آدم همیشہ بہ یڪے احتیاج دارہ تا باهاش در مورد همہ چیز همونجورے حرف بزنہ ڪہ با خودش حرف میزنه💔
@Bavan89
هر روز بیـشتـر به تـو دلبـستـه میشـوم
عشق از شناخت میگذرد، اتفاق نیست
@Bavan89
انگشت به دهان ماندهام از قاعدهیِ عشق ،
ما یار ندیده، تبِ معشوق کشیدیم ! . . .
@Bavan89
چایی اَت را میخوری با دیگران ای بی وفا
میرسی بر من سخن از قند خونت میزنی ؟!
@Bavan89
- میدونی یه وقتایی که به چشمات نگاه میکنم ..
انقدی اروم میشم که با خودم، میگم:
" نکنه قلبم وایسه یهو، لعنتی :) .🦋❤️🔥
@Bavan89
تنها به غمم تسکین بخشد ،غزل حافظ
آنجا که چه زیبا گفت:(داد از غم تنهایی!)
@Bavan89