هر روز بیـشتـر به تـو دلبـستـه میشـوم
عشق از شناخت میگذرد، اتفاق نیست
@Bavan89
انگشت به دهان ماندهام از قاعدهیِ عشق ،
ما یار ندیده، تبِ معشوق کشیدیم ! . . .
@Bavan89
چایی اَت را میخوری با دیگران ای بی وفا
میرسی بر من سخن از قند خونت میزنی ؟!
@Bavan89
- میدونی یه وقتایی که به چشمات نگاه میکنم ..
انقدی اروم میشم که با خودم، میگم:
" نکنه قلبم وایسه یهو، لعنتی :) .🦋❤️🔥
@Bavan89
تنها به غمم تسکین بخشد ،غزل حافظ
آنجا که چه زیبا گفت:(داد از غم تنهایی!)
@Bavan89
عمرم گهی با غم ، گهی با درد گذشت]:
تاریخ زندگی ام ،همه با درد گذشت ):
این جوانی، آرزوهای کودکی هایم نبود ...
حیف از جوانی ام ، که همه به درد گذشت!!
@Bavan89