eitaa logo
باوانِ‌من..!
1.1هزار دنبال‌کننده
899 عکس
527 ویدیو
1 فایل
محتوا؟ترکیبی از هر آنچه دوس داری..! به‌نامِ‌عشق‌و‌برای‌عشق‌می‌نویسم🫀:) من‌برای‌تو‌می‌نویسم‌؛همه‌می‌خونند‌جز‌‌ تو.💔 آیدی‌؟ @DY_FA_F_8942_90 کپی؟نه‌بامرام ناشناس؟روزانه‌می‌ذارم‌و‌بعد‌پاک تبادل‌وتعرفه‌تبلیغات؟به‌آیدی‌‌پی‌بدید.:) #تابع‌قوانین‌ایران‌عزیزم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تبادل گسترده لیلیوم🌸
تا ساعت 17 بمونه🪵🍃 یه رب پست آخر باشه💆🏻‍♀ تبادلات گسترده لیلیوم🌸
هدایت شده از گسترده⁵ساعته💙
اینجا کانال یه دختر مستقله که دیوار_کوبای پینترستو به واقعیت تبدیل میکنه💕🙌🏻✨ هنر دست یه دختر خانوم هنرمند موفق توی کانالشون یه گونی چیزای_جینگولی داره واستتتت😌🌱 https://eitaa.com/joinchat/1752236567Ca05fa8a832 باشگاه دختر خانومای با سلیقه ایتا💜🗝 کی میتونه از دیوارکوب ونگوگ بگذره آخه💙🌞؟! من همینو توی پینترست دیدم اما اینجا واقعی شده🥺💕 https://eitaa.com/joinchat/1752236567Ca05fa8a832
هدایت شده از گسترده⁵ساعته💙
من که همون نگاه اول غرقِ ونگوگش شدم رفت... شما رو نمیدونم! دکور اتاقت رو با دوتا دونه از اینا متحول کن قشنگم، کلیک کن بیا تو جمعمون کدهای تخفیفشونو از دست ندی👇🏻💜 https://eitaa.com/joinchat/1752236567Ca05fa8a832
هدایت شده از گسترده⁵ساعته💙
«بنر ساعت 7عصر پاک شه» گسترده 5ساعته✨
هدایت شده از گســترده مــبینا|4 ســاعت بمونه🦢
-شـما معلم ریاضی من هستید چند سالتونه؟! همینطور که ورقه ها رو جابه جا میکرد گفت: -آره فسـقلی 30 سالمه... سعی کردم نگاهمو ازش بدزدم...چه هیکلی چه تیپی داشت... -برو بشین درسـو شروع کنیم... دستمو توی هم قفل کردم گفتم: -میشه به جای درس خوندن یچی بگم و انجامش بدیم؟ ابرو بالا انداخت و گفت:- چیکار؟ -مثلا عق. دم کنی بشم یـار و همدمت...🤣📵 https://eitaa.com/joinchat/1140721282C900e3c45dd
هدایت شده از گســترده مــبینا|4 ســاعت بمونه🦢
-تــو بالکن من ســرک نکش اخمی‌ کرد و با چشمای سیاهش گفت: -کی به تو نگــاه میکرد آخه تــُحفه؟ چشمامو‌ برگردوندم و گفتم: -همین الان داری غش می‌کنی از زیبایی همســـرت...حالا میگی تُحــفه‌م؟! با یه جهش توی بالکن اتاق من پرید: -پس نــظرت چیه یه ۴ قلو مثل خودت بیاری ؟ -نه یه دونــه بچه بسه..❌ با سوتی که دادم...🤣🙈⁉️ https://eitaa.com/joinchat/1140721282C900e3c45dd ꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚ بنر تا ســاعت 19 بمونه💕 گســترده 4 ســاعته مــبینا
تو که می‌خندی، انگار تمام خستگیِ دنیا از روی شونه‌هام برمی‌داره. @Bavan89
عصرها نام تو را آهسته زمزمه می‌کنم، در چنان هوایی بیا که ماندنت تنها قانون جهان باشد... @Bavan89
دلتنگی‌ات تمام کوچه‌های ذهنم را پر کرده، در چنان بارانی بیا که هیچ ردّی جز ردّ تو باقی نماند...🤍 @Bavan89
بار سنگین است و من کم طاقت و دنیا حسود خم شدن را عار می‌دانم، دعا کن بشکنم @Bavan89