eitaa logo
باوانِ‌من..!
1.1هزار دنبال‌کننده
899 عکس
530 ویدیو
1 فایل
محتوا؟ترکیبی از هر آنچه دوس داری..! به‌نامِ‌عشق‌و‌برای‌عشق‌می‌نویسم🫀:) من‌برای‌تو‌می‌نویسم‌؛همه‌می‌خونند‌جز‌‌ تو.💔 آیدی‌؟ @DY_FA_F_8942_90 کپی؟نه‌بامرام ناشناس؟روزانه‌می‌ذارم‌و‌بعد‌پاک تبادل‌وتعرفه‌تبلیغات؟به‌آیدی‌‌پی‌بدید.:) #تابع‌قوانین‌ایران‌عزیزم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از گسترده④ساعته 💛
- دلم خواست یه دختر چشم رنگی و سفید مثل خودت داشته باشم!! لبخندی زدم: + حالا بزار 2ماه از ع... دمون بگذره .. - من طاقت ندارم دیگه ، دلم بچه میخواد + هنوز 1ماه گذشته - بنظر من که کافیه ، مهم اینه خانوممی الان با تعجب نگاهش کردم که یهو...🤣👼🏻 https://eitaa.com/joinchat/2915566395C0beba291b3 عضوگیری این رمان محدوده بدو جا نمونن🥺
هدایت شده از گسترده④ساعته 💛
- دختره یا پسر؟! چشمام و ریز کردم: + تو چی دوست داری؟! شونه ای بالا انداخت و گفت: - فرقی نداره والا سالم باشه دختر باشه!! + پس مژده گونی بده بابا هاتف که بچه ات دختره... چشماش برقی زد و یهو...🫂 https://eitaa.com/joinchat/2915566395C0beba291b3
هدایت شده از گسترده④ساعته 💛
بنرساعت 1شب پاک شه. گسترده ④ ساعته 💛🌜
142.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از هیچ قطع ارتباطی پشیمون نیستم!
162.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با ذاتی که اشکار شد میخای چیکار کنی؟؟
هدایت شده از گســترده مــبینا|4 ســاعت بمونه🦢
– آخ قلبممممممم ..قلبممممم .. آراد ترسیده گفت – وای ، الهی بمیرم...قلبت درد میکنه؟ چیشده؟ بزار ببینمت .. با خنده نگاهش کردم و گفتم + آخ..قلبم برای اختلاف قدی جذابمون میره پسرداییی .. – خنگ جونم ، دیگه شوهرتممممم ، شوهرر😂❤️‍🔥 https://eitaa.com/joinchat/1140721282C900e3c45dd
هدایت شده از گســترده مــبینا|4 ســاعت بمونه🦢
هانا ، یه دختر سرتقِ لوس ، که حسابی با پسردایی والیبالیستش کل کل داره .. همیشه اون و بخاطر قد بلندش ، مسخره میکنه و بهش میگه نردبون 😐🤣🤣 اما همیشه ته دلش قربون صدقه ی قد و قواره ی رعنای پسرداییش میره و با دیدن اختلاف قدیشون دلش ضعف میره 🤭❤️‍🔥 https://eitaa.com/joinchat/1140721282C900e3c45dd ꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚ بنر تا ســاعت 3 بمونه💕 گســترده 4 ســاعته مــبینا
این چه جنگیست که چشمان تو با من دارد این دل خسته چرا این همه دشمن دارد ؟ @Bavan89
شده نخ کِش بشود زندگی اَت بعد کسی ؟ هرچه کوکَش بزنی باز به جایی نرسی؟ @Bavan89
توبه کردم که دگر شعر نگویم همه عمر ؛ اگر این عشق ِغزل خیز ِتو رخصت بدهد ..♥️✨️ @Bavan89
وقتی کسی شما را دوست دارد اسم‌تان را به شکل متفاوتی صدا می‌زندطوری‌که می‌دانید جای اسم‌تان در دهانِ او امن است..♥️ @Bavan89