eitaa logo
بیّنات
1.3هزار دنبال‌کننده
60.6هزار عکس
46.9هزار ویدیو
407 فایل
این کانال بر اساس اعتقاد به توحید و تحول بدون مرز کمال گرا، تحت لوای ولایت، تعقل و تدین ایجاد شده است. (کپی و انتشار، فقط با ذکر یک صلوات) (با عرض پوزش تبادل و تبلیغات نداریم)
مشاهده در ایتا
دانلود
سفرهای نوروزی با تزریق ۲ دز واکسن 🔹رئیس‌جمهور: ستاد کرونا بر لزوم فرهنگ‌سازی مردم به تزریق ۳ دز واکسن تاکید دارد، اما از آنجا که بخش قابل توجهی از مردم هنوز دز سوم را تزریق نکرده‌اند، ستاد تزریق ۲ دُز را مبنا و مجوز انجام سفرهای نوروزی قرار می‌دهد.
به نام یکتای بی همتا نه آرامشت را به چشمی وابسته كن، نه دستت را به گرمای دستی دلخوش... چشمها بسته ميشوند و دست ها مشت ميشوند... و تو می مانی و يک دنيا تنهایی... ميليون ها درخت در جهان به طور اتفاقی توسط موش ها و سنجاب هایی كاشته شدند! كه دانه هايی را مدفون كردند و سپس جای مخفی آن را فراموش كردند... خوبی كن و فراموش كن... " روزی رشد خواهد كرد" ســـلام و درود بر شما، هفته ای سرشار از موفقیت، سلامتی و آرامش براتون آرزومندم. "ذکر روز شنبه " 💖یا رب العالمین 💖
⭕️سفارت چین در روسیه با انتشار پستی در توییتر نوشت که بین سال های ۱۹۴۵ تا ۲۰۰۱، ۲۴۸ درگیری نظامی در ۱۵۳ منطقه جهان رخ داده که ۲۰۱ مورد آن توسط آمریکا تحریک شده است. یعنی ۸۱ درصد از کل
💢شرافتم آرزوست... 1. واکسیناسیون عمومی 2. شروع ساخت 4 میلیون مسکن 3. تامین کالاهای اساسی و پایان صف مرغ و... 4. پرداخت 75 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت روحانی 5. عدم استقراض از بانک مرکزی و رشد نقدینگی 6. رساندن صادرات به مرز 45 میلیارد دلار 7. مبارزه با زمین خواری 8. پیوستن به پیمان شانگهای 9. سوآپ گازی ترکمنستان 10. کنترل بازار ارز و ثابت ماندن قیمت دلار 11. اجرای طرح مجوزهای کسب و کار و پایان امضای طلایی 12. بازگشایی کارخانجات تعطیل شده مانند کارخانه ارج 13. هر ده روز یک سفر استانی 14. نظم بخشیدن به مالیات و رشد 93 درصدی درآمد مالیاتی 15. کاهش 6 درصدی نرخ تورم 16. دو برابر شدن ترانزیت ریلی کشور 17.کاهش قیمت سیمان از ۸۰هزارتومن به ۴۰ هزار 18.آزادسازی سواحل دریاها و حریم رودخانه ها 🔹و اما بزرگترین دستاورد دولت رئیسی، باز کردن زبان آن‌هایی است که هشت سال چشم خود را بر روی ظلم به مردم بسته بودند و با گروگانگیری معیشت مردم به دنبال امیال سیاسی خود بودند! 🔹آقای مهاجری...همینکه که امسال مردم در صف مرغ و گوشت و شکر و ... نیستند، خدا را هزار بار شکر می‌کنیم.
⭕️آقای صدا سیما متوجه هستی به چه افرادی داری تریبون و پخش زنده میدی؟ ♦️متوجه هستی مجری و‌ تهییه کننده ات دارند لباس رو‌ با پرچم اوکراین ست می کنه ؟
⭕️ اخیرا رنگ لباس رضا در یکی از برنامه‌های صداوسیما حاشیه‌هایی را ایجاد کرده و برخی کاربران فضای مجازی مدعی شدند که این رنگ لباس شبیه رنگ پرچم است. ❌اما فیلم و عکس منتشر شده از رشیدپور نشان می‌دهد تصویر منتشر شده با شیطنت دستکاری شده و رنگ لباس تغییر کرده است و ما نیز منتشر کردیم، که بدینوسیله پست اصلاح می‌گردد. اما این به معنی تایید این شخص معلوم الحال که هر روز رنگ عوض می‌کند نیست، روزی حامی روحانی منفور و روزی در کنار انقلابیون و در چتر حمایت رئیس صداوسیما... بگذریم... 😐
⛔ زبانِ دشمن نباشیم مقام معظم رهبری فرمودند: لجن‌پراکنی‌ها، دروغ‌پردازی‌ها، تهمت‌زدن‌ها که به ارکان انقلاب تهمت میزنند. به مراکزی که در تأثیر دارند تهمت میزنند. یک روز به مجلس شورای اسلامی، یک روز به شورای نگهبان، یک روز به سپاه؛ امروز نوبت سپاه است، به سپاه تهمت بزنند، لجن‌پراکنی کنند و در ضمن به شهید بزرگواری مثل شهید سلیمانی. اگر میکردند، از خشم مردم و عکس‌العمل مردم نمی‌ترسیدند، به امام هم میکردند و منتها خب جرأت نمیکنند و میدانند که مردم عکس‌العملشان تند است در مقابل این. ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ ❓ به نظر شما دشمن با زبان چه افراد و گروههایی در جهت لجن‌پراکنی‌، دروغ‌پردازی‌، تهمت‌زدن‌ به ارکان انقلاب اقدام میکند؟ 1️⃣ مسئولین دشمن؟ 2️⃣ رسانه های بیگانه؟ 3️⃣ منافقین و معاندین؟ 4️⃣ رقبای سیاسی داخلی؟ 5️⃣ نفوذی های در لباس انقلابیگری؟ 6️⃣ جاهلین و ساده لوح ها؟ 7️⃣ همه موارد فوق؟! ✔ به نظر شما اثرگذاری کدام گروه بیشتر است؟! 🔥⁉️ آیا زبانِ دشمن شدن در جهت تکمیل او، خطای کوچکی است؟! ✍ وظیفه ما در مقابل های در لباس انقلابیگری که در لجن‌پراکنی‌، دروغ‌پردازی‌، تهمت‌زدن‌ به ارکان انقلاب با رسانه های بیگانه و منافقین و معاندین گذاشته اند چیست؟!
دستگیری سارقان سنگ قبرهای بهشت‌زهرا 🔹فرمانده انتظامی ری: ۲ سارق سنگ قبرهای بهشت‌زهرا که ۴ فقره سرقتی در خودروی پیکان‌وانت حمل می‌کردند دستگیر و به ۱۰ فقره دیگر اعتراف کردند.
🛑 مصوبات امروز ستاد ملی کرونا برای برگزاری نیمه‌شعبان در استان قم مصوبات به این شرح است: 🔹لزوم رعایت جدی‌تر و کنترل دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ایام نیمه شعبان، شهر مقدس ‎قم و مسجد مقدس ‎جمکران با توجه به اجتماع پرشور زائران گرامی از سراسر کشور 🔹تاکید می‌شود که هموطنان عزیز دوز سوم را تزریق نمایند. برای ترددهای بین شهری در سفرهای نوروزی واکسیناسیون کامل انجام شود.
🔴 واکنش روزنامه‌ها به زیاده‌خواهی برجامی آمریکا 🔹"کیهان" با عنوان "نوبت به لغو تحریم و دادن تضمین که رسید آمریکا جا زد" نوشت: آمریکایی‌ها سعی می‌کنند با فرار به جلو و هیاهوی رسانه‌ای، به‌جای لغو مؤثر تحریم‌ها و ارائه تضمین، زیاده‌خواهی و درخواست‌های فرابرجامی خود را پیش ببرند. 🔹"ایران" هم نوشت: گذاشتن درخواست‌های دقیقه آخری روی میز مذاکرات همواره یکی از تاکتیک‌های کشورهای غربی بوده؛ این اتفاق بار دیگر از سوی ایالات‌متحده رخ‌داده است. 🔹"وطن امروز" با تیتر "همچنان معطل آمریکا" نوشت: مقامات آمریکایی که تا پیش‌ازاین با تعیین ضرب‌الاجل ایران را تهدید به ترک مذاکرات می‌کردند حالا پس از تحولات جدید جهانی می‌گویند طرف‌ها تمرکزشان را روی حل موضوعات نهایی قرار دهند!
🔴 چرایی توقف در مذاکرات وین 🔹علیرغم اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی به شدت نیازمند توافق با ایران هستند، اما با کارشکنی، در روند نهایی شدن مذاکرات وقفه ایجاد کردند. 🔹چرایی ایجاد وقفه در مذاکرات را باید در چارچوب جنگ ترکیبی جستجو کرد. واقعیت این است که آمریکا نمی‌خواهد در توافق با ایران دست خود را خالی کند. از یک سو تحریم‌ها را لغو کرده و ازسوی دیگر داده‌هایی را در قالب ضمانت به ایران واگذار نماید. به عبارت دیگر ایالات متحده نمی‌خواهد در شرایط دست برتر ایران، توافق نهایی شود. از این رو آمریکا با ایجاد وقفه در روند مذاکرات و توافق، متوسل به جنگ ترکیبی خواهد شد تا موازنه داده و ستانده را به نفع خود و به ضرر ایران تغییر دهد. 🔹در خلال وقفه در مذاکرات، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی با بهره‌گیری از غربگرایان به عنوان شبکه همکار داخلی خود در ایران، چند اقدام مهم را در دستور کار قرار خواهند داد. آنان در یک جنگ شناختی و ادراکی روسیه را مقصر وقفه در روند مذاکرات و توافق معرفی خواهند کرد تا در دور جدید مذاکرات بین ایران، روسیه و چین شکاف ایجاد کرده و قدرت دیپلماسی و چانه‌زنی جمهور اسلامی را تضعیف کنند. در عین حال با جنگ اقتصادی مجددا سعی می‌کنند تا بازار ارز و... را بی‌تعادل نمایند و روند آن را افزایشی کرده تا افکار عمومی بیش از پیش نسبت به لزوم توافق به هر قیمت ممکن شرطی گردد. در ادامه شبکه همکار داخلی غرب در ایران به همراه رسانه‌های خارجی خواهند کوشید تا معیشت مردم و افکار عمومی را به نقطه فشار به مسئولان جمهوری اسلامی تبدیل نمایند تا در دور بعدی مذاکرات دست برتر ایران را از بین ببرند و توافق بد را به جمهوری اسلامی تحمیل نمایند. 🔹با این تفاسیر و برای خنثی‌سازی این جنگ ترکیبی نیازمند هستیم تا با تنظیم ادراک مردم، دسیسه‌ی تقابل مردم-حاکمیت برای تحمیل توافق به هر قیمت ممکن بی‌اثر گردد.
💠 سیره امام خمینی رحمه الله در تلاوت قرآن کریم 💠آقای انصاری از اعضای دفتر امام می گوید : امام بعد از نماز شب قرآن می خواندند تا هنگام نماز صبح، پس از نماز صبح، نیز قرآن می خواندند. ایشان در هر فرصتی که بین کارها فراغت داشتند بین کار، قرآن قرائت می کردند. و روزانه هشت مرتبه قرآن می خواندند. امام ماهیانه یک مرتبه قرآن را تمام می کردند. 📚 برداشت هایی از سیره امام خمینی، ج 3، ص 4
⭕️«موقعیت مهدی» حجازی‌فر نیم میلیاردی شد 🔹فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر با گذشت سه روز از اکران، به فروش ۵۰۰ میلیون تومانی رسید. 🔹«موقعیت مهدی» به تهیه‌کنندگی حبیب والی نژاد که سیمرغ بلورین بهترین فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد؛ روایتی از ابعاد مختلف زندگی فرمانده لشگر عاشورا، شهید مهدی باکری را به تصویر می‌کشد.
⭕️نمایشگاه قرآن کریم امسال به صورت حضوری برگزار می شود 🔸معاف، معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹امسال نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با مجوز ستاد کرونا، از ۱۵ رمضان (میلاد امام حسن) تا ۲۷ رمضان به صورت حضوری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
💢طوفان سرخ در یزد! 🔹مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: علت رنگ قرمز این تندباد وجود خاک رس و ادغام آن با گرد و غبار است.
♦️سعودی‌ها ۸۱ نفر را اعدام کردند 🔹عربستان سعودی حکم اعدام ۸۱ نفر را اجرا کرد. وزارت کشور عربستان مدعی شده که برخی از این افراد اقدامات تروریستی انجام‌ داده‌اند و با جنبش الحوثی و گروه‌های ضدسعودی ارتباط داشته‌اند.
🔴شناسایی ۲۲۱۹ بیمار جدید کرونایی 🔻مبتلایان جدید: ۲۲۱۹ نفر 🔻مجموع بیماران: ۷۱۱۹۷۶۳ نفر 🔻جانباختگان جدید: ۱۲۰ نفر 🔻مجموع جان‌باختگان: ۱۳۸۸۳۱ نفر 🔻مجموع بهبود‌یافتگان: ۶۷۷۴۱۹۷ نفر 🔻مجموع واکسن تزریق‌ شده: ۱۴۴۵۴۷۸۱۵ دُز
⭕️ حقوق بشر نژادپرست هیچ اهمیتی ندارد! این یک بچه تروریست یمنی است نه یک کودک مظلوم اوکراینی !! ... ✍"قاسم اکبری"
⭕️بستن موی دُم اسبی برای دختران؛ به علّت تحریک جنسی پسران و مردان، در مدارس ژاپن ممنوع اعلام شد. 📑منبع: نیویورک پُست 🔻پ.ن: اگر یک کارشناس مذهبی تو ایران یا حوزه‌ علمیه این حرف رو میزد سلبریتی‌ها و غرب‌زده‌ها میگفتن اینا با همچی تحریک میشن!!
خط‌ونشانِ فضایی روسیه برای آمریکا 🔹رئیس دستگاه فضانوردی روسیه: اگر تحریم‌های روسیه لغو نشود، ممکن است ایستگاه فضایی بین‌المللی به زمین سقوط کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ سخنرانی تاریخی شهید حمید هاشمی: ابرقدرت خداست! | این است آرمان و شعار و اهداف ما! آمریکا کیست؟! شوروی کیست؟! ابرقدرت‌ها کیستند؟! ابرقدرت خداست!
🔴پیام رهبر انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا دانشجویان عزیز 🔹رویدادهای سیاسی و نظامی در این روزها، تشکیل دهنده بخشی از همان پیچ تاریخی جهان است که گمان آن رفته بود، نخبگان و زبدگان ملت ما در این مرحله حامل مسئولیت‌های ویژه‌اند. 🔹شناخت جبهه بندی‌ها و صف‌آرایی‌ها و انتخاب موضوع درست، مسئولیت کوتاه مدت و آمادگی برای نقش آفرینی در تحولات به سود جبهه حق و وظیفه میان مدت آنان است. 🔹شما جوانان عزیز می توانید در هر دو بخش بدرخشید و امید به انجمن‌هایی را که مزین به نام مبارک اسلام است، بارور نمایید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برای دل‌هایی که هوایی راهیان‌نور است انتشار برای نخستین‌بار؛ شهید حسن باقری در جمع نوجوانان بازدیدکننده از جبهه: همه‌جای ایران جبهه است.