شاید جایی برای اون حرفای ِ که نشد بزنم...
(لینک حذف شد چون پرایوته، خواستین اد بشین بگین لینکُ بهتون میدم)
چنل جدیدم و کاملا دلی..
فعالیتش با اینجا خیلی متفاوت تره..
خوشحال میشم کنارم باشید🤍.
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از پایانِ چی بترسم؟
ـ سردمدار ِ دینی که من بهش تعلق دارم💆🏻♀♥️:
ـ واقعا دبیر زبانمو درک نمیکنم..
من که قبلاً این متنا رو چاپ کردم و دارم، آخه زن الان چرا باید همونا رو دوباره بنویسم...؟🗿✨
خب دوستان، بهانه برای گریه کردنم پیدا شد.
تا بهانه های بعدی بدرود...🚶♀💔
ـ بلیطیِکطَـرَفـه|☫
به قلبم نزدیکی، حتی اگر بین ما هزاران شهر فاصله باشد:) ️
وای شهید امیرعبداللهیان عزیز ما :))))))🙂😭