eitaa logo
شهید محمودرضا بیضائی
277 دنبال‌کننده
6.5هزار عکس
1.3هزار ویدیو
18 فایل
شهید محمودرضا بیضائی ولادت زمینی: 1360/09/18 ولادت آسمانی: 1392/10/29 محل شهادت: قاسمیه جنوب شرقی دمشق. بر اثر اصابت ترکش. مزار شریف: تبریز گلزارشهدای وادی رحمت. بلوک۱۱ ردیف۶ شماره۱ ادمین: @Beyzai_mahmoud
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
◾️دعای هر روز ماه صفر @Beyzai_ChanneL
⭕️ ماه صَفر آمد، صدقه‌ی این ماه فراموش نشود؛ مخصوصا امسال که ماه صفر با وعده‌ی پیروزی روحانی داره شروع میشه!😏😏 [خدایا ملت مظلوم ما را از شرّ مسئولان خائن، محافظت بفرما] @Beyzai_ChanneL
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ همه دانش‌آموزان باید این فیلم را ببینند 🔸حجت‌الاسلام دکتر رفیعی: 💢 «منطقه پرواز ممنوع» نه غمبار تمام شد و نه خسته کننده بود/ این فیلم خودباوری را میان نوجوان‌ها تقویت می‌کند؛ نوجوانانی که می‌توانند در یک کلبه کارهای بزرگ کنند و اینگونه دست به افشاگری‌ بزنند •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• @Beyzai_ChanneL
✍از نیروهای حشدالشعبی بود. شعر سروده ی خودش را که برای شهید سلیمانی خواند، از او پرسیدم: حاج قاسم را در یک جمله تعریف کن... با صدای بلند فریاد زد: حاج قاسم، عباس العراق... 🌷 @Beyzai_ChanneL
کمپین سایت رهبر انقلاب هزینه‌های درمان چشم کولبر۱۴ ساله را تامین کرد چشم «مانی هاشمی» کولبر ۱۴ ساله که به دلیل سقوط از کوه آسیب دیده بود در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران عمل شد. مانی هاشمی اهل یکی از روستاهای پاوه در استان کرمانشاه است و با مادرش برای کولبری رفته بود. کمپین «ایران همدل» علاوه‌بر تامین تمامی هزینه‌های درمانی وی، یک تبلت مختص مصارف آموزشی به او اهدا کرده و کمک‌های معیشتی نیز به خانواده وی داشته است. @Beyzai_ChanneL
واژه "خارجی" اما اینروزها معنا تازه میگیرد.. @Beyzai_ChanneL
از آن خداحافظی‌هایی که از فرط بی‌طاقتی در نبودنت، به جای وداع،سلامت می‌کنم .. السلام علی شهرالله السلام علی المحرم السلام علی شهر البکاء علی الحسین(ع) ... محرم بعد، زنده‌ایم،حسین(ع)؟ @Beyzai_ChanneL
شهید محمودرضا بیضائی
درگیری مرزبانان، با موکب دارانی که به سمت مرز شلمچه حرکت میکردند (بجهت ورود به کشور عراق) @Beyzai_C
بدون شک این افراد درد و غم دین و مذهب و انقلاب و تحول و خودسازی ندارند. وگرنه اینطور خلاف قانون عمل نمی‌کردند. مگر میشود با ندای لبیک یا حسین بی‌قانونی کرد؟ @Beyzai_ChanneL
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برادرها و خواهرها ، این رسمش نیست. شخص اول مملکت که رهبر انقلاب و فرمانده کل قوای مسلح هست ، گفتن به قوانین ستاد کرونا عمل می کنم. حتی داخل حسینه خودش تنهایی میشینه . اولین چیزی که اهل بیت عصمت و طهارت به ما درس دادن ، رعایت اخلاق هست. این ها مرزبان های ارتش خودمون هستن. هول دادن و درگیری با این بندگان خدا اصلا در شأن زوار سیدالشهداء نیست. خداوکیلی طی این چند سال همیشه با روی باز و لبخند و قرآن ، زوار رو بدرقه کردن. حالا هم حتما از بالا دستوری رسیده و فراموش نکنیم عراق هم قوانین سخت گیرانه خاص خودش رو داره.قبول داریم غربگراها و اصلاح طلبها کرونا رو چماغ روی سر دین کردن اما این هم می گذره ان شاءالله و یک دولت صالح با بصیرت خود مردم روی کار میاد تا با عزم و اراده با کرونا و مشکلات مقابله کنه. جان ما هم زیارت امام حسین(ع) هست اما خواهشا رعایت کنید. @Beyzai_ChanneL
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دار و نَــــدارَم هَمِه یِــــک جا بِه فَــــدایِ تو هَرچــــی کِه دارَم رو میــــدَم یِه جا بَــــرایِ تو میــــکُشِه خواهَرِت رو بُــــغضِ تو صِــــدایِ تو... صِــــدایِ تو... 🎞 @Beyzai_ChanneL
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا