eitaa logo
شهید محمودرضا بیضائی
277 دنبال‌کننده
6.5هزار عکس
1.3هزار ویدیو
18 فایل
شهید محمودرضا بیضائی ولادت زمینی: 1360/09/18 ولادت آسمانی: 1392/10/29 محل شهادت: قاسمیه جنوب شرقی دمشق. بر اثر اصابت ترکش. مزار شریف: تبریز گلزارشهدای وادی رحمت. بلوک۱۱ ردیف۶ شماره۱ ادمین: @Beyzai_mahmoud
مشاهده در ایتا
دانلود
طبق قرار شبانه هرکس ۵ صلوات به نیابت از #شهید_بیضائی جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان «عج» » اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم » @Beyzai_ChanneL
🌹🍃🌹🍃🌹🍃 🌤 اللهم اَنتَ السلام السلام علیک یا اباعبدالله(علیه السلام)🍃 السلام علیک یا صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)🍃 السلام علیکم ایهاالشهدا🍃 @Beyzai_ChanneL
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌄 -نوبته امام سجاده...بگو برای اینکه نجنگه و دفاع نکنه خودشو به مریضی زد چون طرفدار صلح بود. همینو بگو تا یه حدیث از امام باقر(ع) درمورد برجام برات پیدا کنم. @Beyzai_ChanneL
165.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام آقای مهربانم ..✋️ صدای شکستن قلبم ❤️را میشنوی .. اشک چشمم را میبینی ..😭 آقای من بیقرارم .. بیقرار صحن طلایت .. بیقرار پنجره فولادت .. میشود دوباره چشمانم ضریح زیبایت را از صحن آزادی ببیند .. میشود دوباره جرعه ای از آب سقاخانه به نیت شفای دل شکسته ام بنوشم .. آقای من ..🙏 به رسم ادب رو به حرمت صلوات خاصه ات را زمزمه میکنم .. اما در فضای حرمت عشق دیگری دارد زمزمه کردن .. آقا جان منتظرم ..🙏 منتظره گوشه ای از مشهد الرضا ..😊 السلام علیک یا علی بن موسی الرضا .. @Beyzai_ChanneL
نمڪ از نان رفتھ خُنَكى از آب، ما بۍ " تو" فقير شده‌ايم. :)🌱 @Beyzai_ChanneL
نگاه کن تو میدَمی و آفتاب میشود. @Beyzai_ChanneL
پــــیشِ تو ذَلیــــلَم بِه ضَــــریحی کِه نَــــداری عُـمری‌ست دَخیــلَم بِه ضَـــریحی کِه نَــــداری... 💚 @Beyzai_ChanneL0
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اسم ایران《این خراب شده》نیست. نگو تا بچه‌ت فکر نکنه خارج براش چیدن. @Beyzai_ChanneL
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه" ایران برای اثبات حسن نیت به آمریکا در معاهده برجام شخصا برای تمدید تحریم تسلیحاتی داوطلب شد! حالا این پایان تحریم تسلیحاتی را لیبرال‌ها به اسم خصارت محض «برجام» تموم کنند! آخه با چه رویی بازم دم از برجام میزنید!! @Beyzai_ChanneL