💔خـداحافـظ ای سیـاهی و پـرچـم🏴
خداحافظ محـرم و صفـر
خداحافظ روضه و نوحه و شور و دم
خداحافظ شصت شب عزاداری و ماتم و بیقراری
خداحافظ مقدس ترین لباس نوکرها
خداحافظ پیراهن مشکی
تو این دو ماه چه شبهائی رو گذروندیم
شبهای دهه اول
روضههای مسلم، ورودیه، رقیه، دوطفلان حضرت زینب، عبدالله ابن حسن، قاسم ابن الحسن، علی اصغر، علی اکبر، عباس، عصر عاشورا، گودال و .....
از عصر عاشورا به بعد فقط منتظر مزد نوکریمون، یه کربلا اربعین، به امضای امام رضا علیهالسلام بودیم و بیتاب رفتن یا نرفتن
جور شدن یا نشدن ویزا و بلیط و همسفر و ...... بعضیها راهی شدن
و بعضیها هم جاموندن
ان شاءالله سال بعد همه جا موندهها راهی بشن
حالا لحظههای وداع با دو ماه سرتاسر
عشق و شور و جنون و گریهست
لحظههای وداع با پیرهن مشکیامونه
لحظههای وداع با کتیبههای محتشمه
لحظههای وداع با علم و کتل و بیرق و....
یا امام رضا علیهالسلام💚
سفره دو ماه عرض ارادت و نوکری و روضه
و گریه برای آل الله داره با دستان مبارک شما
و اسم مقدس شما جمع میشه
از ما بپذیر
اگه کم گذاشتیم
اگه کوتاهی کردیم
اگه زیاد اشک نریخیتم
اگه باید و شاید عزاداری نکردیم
نوکرت رو حلال کن
ما حلقه به گوشان این خیمه و درگاهیم
ما مزد عزاداری از فاطمه سلام الله علیها میخواهیم.
@Beyzai_ChanneL
هدایت شده از شهید محمودرضا بیضائی
🕊🍃🕊🍃🕊🍃
ما را به دعا کاش فراموش نسازند
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
#یاد_شهدا
@Beyzai_ChanneL
هدایت شده از شهید محمودرضا بیضائی
طبق قرار شبانه هرکس ۵ صلوات به نیابت از #شهید_بیضائی جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان «عج»
» اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم »
@Beyzai_ChanneL
هدایت شده از شهید محمودرضا بیضائی
🌹🍃🌹🍃🌹🍃
🌤 اللهم اَنتَ السلام
السلام علیک یا اباعبدالله(علیه السلام)🍃
السلام علیک یا صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)🍃
السلام علیکم ایهاالشهدا🍃
@Beyzai_ChanneL
🌄 -نوبته امام سجاده...بگو برای اینکه نجنگه و دفاع نکنه خودشو به مریضی زد چون طرفدار صلح بود.
همینو بگو تا یه حدیث از امام باقر(ع) درمورد برجام برات پیدا کنم.
@Beyzai_ChanneL
165.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام آقای مهربانم ..✋️
صدای شکستن قلبم ❤️را میشنوی ..
اشک چشمم را میبینی ..😭
آقای من بیقرارم ..
بیقرار صحن طلایت .. بیقرار پنجره فولادت ..
میشود دوباره چشمانم ضریح زیبایت را از صحن آزادی ببیند ..
میشود دوباره جرعه ای از آب سقاخانه به نیت شفای دل شکسته ام بنوشم ..
آقای من ..🙏
به رسم ادب رو به حرمت صلوات خاصه ات را زمزمه میکنم ..
اما در فضای حرمت عشق دیگری دارد زمزمه کردن ..
آقا جان منتظرم ..🙏
منتظره گوشه ای از مشهد الرضا ..😊
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ..
@Beyzai_ChanneL
نمڪ از نان رفتھ
خُنَكى از آب،
ما بۍ " تو" فقير شدهايم.
#حاجقاسم :)🌱
@Beyzai_ChanneL
پــــیشِ تو ذَلیــــلَم بِه ضَــــریحی کِه نَــــداری
عُـمریست دَخیــلَم بِه ضَـــریحی کِه نَــــداری...
#دوشنبه_های_امام_حسنی 💚
#امام_حسنی_ام #حسن_مولا
#استوری #استوری_مذهبی
@Beyzai_ChanneL0