هدایت شده از |حَ.نیفْ²|
لویناس بزرگترین رنج انسان را اسیر بودن در هستی خودش میداند. آدمی، فارغ از هر ویژگی و کیفیتی، در بودنِ خویش گرفتار است و از آن خلاصی ندارد.
بخشی از کتاب «مسئله رنج؛ جستارهایی دربارهٔ فقدان، فاجعه و مرگ»
هدایت شده از "طُـرفـه"
خداوکیلی حال و هوای بهار و باحالی تابستون رو میفروشید به هوای سرد پاییز؟😭😭😭
آه ای خداوندا چه میگویم
خداوکیلی حال و هوای بهار و باحالی تابستون رو میفروشید به هوای سرد پاییز؟😭😭😭
وا سوال داره؟
جوابش بیش از حد معلومه
آره