یادمه روزی که میخاستم برم مهدکودک مامانم برام یه کاپشن خرید ، خدا رو شکر امسال دیگه اندازم شده
@Bikhialll
دختره 4 ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺧﻤﺎﺵ ﺗﻮ ﻫﻤﻪ , ﻣﯿﮕﻢ: ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﯼ؟ !؟!
ﻣﯿﮕﻪ ﺳﻔﺎﺭﺷﺖ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﺗﺤﻮﯾﻠﺖ ﺑﮕﯿﺮﻡ . .
ﺍﻻﻥ ﺳﻪ ﺳﺎﻋﺘﻪ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﺩﻡ!!!! دیگه فقط دهه نودی ضایمون نکرده بود که اونم حل شد
@Bikhialll
صبح زود پاشدن اینجوریه که دو تا لیسانس میگیری، سه وعده غذا میخوری، ازدواج میکنی و جدا میشی،
نیمرو میزنی و هنوز ساعت ۱۰:۵۰ صبحه
@Bikhialll
دلم میخواد برگردم به اون زمانی که بطری آب میزاشتم تو فریزر واسه فردا مدرسهام و همیشه یادم میرفتش
@Bikhialll
وقتی زنگ میزنی نگو سلام خوبی؟
کارتو همون اول بگو تا بدونم خوبم یا نه
@Bikhialll
هدایت شده از ''بـےخیال 🦥''
زندگی اصلا پیچیده نیست
خودتو
از محدودیت ها رها کن!
شادی رو در آغوش بگیر
و بگذر از تمامِ نشدنا…
غصه، هیچ گاه
چیزی را حل نخواهد کرد…
شبتون به آرامش شبای بارونی پاییزی🌙✨
@Bikhialll
هدایت شده از ''بـےخیال 🦥''
دیروزت خوب یا بد گذشت
مهم نیست
امروز روز دیگریست
قدری شادی با خود به خانه ببر
راه خانه ات را که یاد گرفت
فردا با پای خودش می آید
شک نکن..
سلام صبحتون بخیر✨
@Bikhialll
یه بار بابام ميخواست تو کارتم پول بریزه
دمه باجه زنگ زده بم میگه :اسم دقیقت چی بود؟
قبلا شک داشتم سر راهیم ولی الان مطمئن شدم :/
@Bikhialll
جدیدا این تبلیغات موزیکال تلویزیون
از خود خواننده ها قشنگ تر می خونن
@Bikhialll