eitaa logo
''بـےخیال 🦥''
757 دنبال‌کننده
825 عکس
370 ویدیو
1 فایل
- به نامِ او 🌿 عالمی را شاد کرد آن کس که یک دل شاد کرد🤍🫧' بخند دوستم:)🪴
مشاهده در ایتا
دانلود
00:00
''بـےخیال 🦥''
00:00
تایم به فداتون♥️✨
🌷🌷🌷 داستان کوتاه خیلی زیباست بخونید لطفا ♦️مرد میانسالی در محله ی ما زندگی میکند که من از بچگی او را میشناسم، آدم تو دار و خنده روییست... همیشه صورتش سه تیغ و پیراهن شاد میپوشد... او حتی محرم هم پیرهن سفید میپوشه، من هرگز اونو توی هیات و مسجد و امامزاده ها ندیدم... به قول بابام اصلا شاید کافر باشه... ولی هیچوقت کسی ازش بدی ندیده سرش تو کار خودشه... زنش هم تقریبا حجاب آنچنانی نداره خیلی عادی میپوشه، همیشه دوست داشتم بدونم که چرا اهل مسجد و هیات نیست... تا اینکه یه روز دل و به دریا زدم و توی یه مسیر که با هم بودیم ازش پرسیدم آقا رضا دوست داری یه سفر بری خونه ی خدا... با خنده گفت تو چی، دوست داری؟ گفتم اره چرا که نه... بابام هم همیشه حسرت حج رفتن و کربلا رو داره، گفت انشالا نصیبش میشه... گفتم جوابمو ندادی دوست داری بری؟ گفت من خونه ی خدا زیاد رفتم‌، اصلا هم حسرتش رو ندارم... چشام داشت از کاسه در میومد پرسیدم شوخی میکنی؟ گفت شوخی چرا؟ گفتم اخه ندیدم کسی تو محل بگه شما حج رفته باشید: گفت شما پرسیدید خونه ی خدا ،منم گفتم اره زیاد رفتم، اگه بخوای تو رو هم میبرم... خندم گرفت گفتم چطور، گفت کاری نداره فردا صب آماده باش ببرم خونه ی خدا..اونجا خیلیا هستن خدا هم منتظره دیدنمونه... خلاصه شب تا صب خوابم نبرد، همش فکر میکردم جادوگره یا هم فکرایی تو سرشه... خلاصه صبح که شد رفتم در خونشون و صداش زدم و اونم با صورت تراشیده و پیرهن شاد و موهای براق و سیگار وینستون روی لب اومد بیرون و با ماشینش رفتیم... وسط راه پرسیدم میخای ببریم امامزاده درسته؟ گفت به زودی میبینی... با هزاران سوال بی جواب توی سرم سکوت کردم تا اینکه رسیدیم به آسایشگاه بچه های بی سر پرست... داشتم شاخ در میاوردم فقط نگاه میکردم، همینکه رفتیم داخل بچه ها دویدن بغل آقا رضا و اونو عمو صدا میزدن آقا رضا هم از وسایلی که تو مسیر خریده بود بهشون میداد وصدای خنده ی بچه ها بلند شد... آقا رضا برگشت طرف من و گفت اینم خونه ی خدا ،دیدی که چقدر خونش نزدیکه، ادامه داد: خدا توی آسایشگاه معلولان ذهنی، توی بیمارستان محک، توی آسایشگاه سالمندان، و همیشه چشم به راهه... چرا ملاک اعتقاد مردم را از ظاهر تشخیص میدهید، چرا همش فکر میکنید خدا توی امامزاده ها و مساجده... خانه های خدا خیلی نزدیکتره اگه دقت کنیم...(: @Bikhialll
هدایت شده از ''بـےخیال 🦥''
زندگی اصلا پیچیده نیست خودتو از محدودیت ها رها کن! شادی رو در آغوش بگیر و بگذر از تمامِ نشدنا… غصه، هیچ گاه چیزی را حل نخواهد کرد… شبتون به آرامش شبای بارونی پاییزی🌙✨ @Bikhialll
هدایت شده از ''بـےخیال 🦥''
دیروزت خوب یا بد گذشت مهم نیست امروز روز دیگریست قدری شادی با خود به خانه ببر راه خانه ات را که یاد گرفت فردا با پای خودش می آید شک نکن.. سلام صبحتون بخیر✨ @Bikhialll
ﺗﻮ ﻓﯿﻠﻤﺎ ﻧﺸﻮﻥ ﻣﯿﺪﻩ ﺑﭽﻪ ﻫﻪ ﮔﻢ ﻣﯿﺸﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﺶ 20 ﺳﺎﻝ ﺍﺗﺎﻗﺸﻮ ﺩﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﺩ ﻧﮕﻪ ﻣﯿﺪﺍﺭﻥ ﻣﻦ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ 3 ﺭﻭﺯ ﺧﻮﻧﻪ ﻧﺮﻓﺘﻢ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺗﺎﻗﻤﻮ ﺑﻪ 3 ﺗﺎ دانشجو ﺍﺟﺎﺭﻩ ﺩﺍﺩﻥ😐😂 @Bikhialll
‏یه سری بابام میخواست ببینه سیگار میکشم یا نه, منو برد شمال, رفتیم لب دریا, کباب خوردیم, یه چایی بعدش خوردیم گفت حالا چی میچسبه؟ گفتم خواب گفت انقدر خرجت کردم یعنی نمیخوای یه نخ سیگار بکشی؟ @Bikhialll
همین که ایرانیا دیگه کنترل تلوزیونشونو جلد نمیکنن‌ یعنی ما یه قدم به جلو پیشرفت کردیم 🤣🤣 @Bikhialll
باباتون صد ملیون میریزه حسابتون فقط یه روز با رفیقاتون برید دور دور؟ بابای من هر وقت بهم پول میده با سودش پس میگیره :/ @Bikhialll
پسره نوشته بود دنیا اگه مردونگی سرش میشد اسمش دخترونه نبود دختره زیرش نوشته شما جهان صداش کن ببین فرقی میکنه به حالت 😂😂😂😂😂 @Bikhialll
از بابای دوستم پرسیدم : شما چجوری پولدار شدید؟ باباش گفت : اول یه جعبه گوجه خریدم ، بردم فروختم 5 هزار تومن سود کردم بعد بابابزرگم مرد 3میلیارد بهم ارث رسید !! 😂🙊 @Bikhialll