eitaa logo
اشعار آیینی بی پلاک
10.2هزار دنبال‌کننده
225 عکس
116 ویدیو
12 فایل
Bipelak.ir موسسه ادبیات آیینی بی پلاک ادمین @Bipelak_Bidel این کانال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سامانه "ساماندهی محتوای شامد" به ثبت رسیده است. کد شامد: 1-1-732803-61-0-1 لینک شناسنامه: http://t.me/itdmcbot?start=bipelak_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir جنگ خیبره باز / تاریخ شده تکرار شیعه مرد جنگه / مثل علی کرار کل کفر عالمین یک‌ طرفه سمت دیگه اما جیش النجفه همه آماده‌ی تیر آخرن صهیون هدفه ۳ کفر مطلقو - با تیشه بزن با ذکر علی صهیونو از ریشه بزن سربند مدد - زینب رو بزن فرزند علی بچه ی مرحب رو بزن «لبیک یا فاتح خیبر» ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir عمر دشمن حق / دیگه سر رسیده دنیا توی میدون / جز ما یل ندیده همه مشتاق نبرد آخریم آیه‌ی عذاب قوم کافریم خون مولا تو رگ تک تک ماست نسل حیدریم ۳ توی دست ما - ذوالفقار تو ارث پدریمونه این اقتدار تو لعنت خدا - بر قوم یهود شمشیر علی رو سرشون میاد فرود «لبیک یا فاتح خیبر» ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir وقت انتقامه / مهدی میده فرمان ترسی نه نداریم / هستیم قوم سلمان همه آماده از ایران تا یمن با دم شور حسین و یا حسن همه مشتاق همون روز که بشه جنگ تن به تن ۳ با تیغ علی - منتقم بیا عجّل لولیّک الفرج قائدنا تحت بیعتت - کل کشوره ایران به خدا که ذوالفقار حیدره « لبیک یا فاتح خیبر» ۴ تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir یک دم غلطی اگر ز تو سر بزند این قوم سرِ نحسِ تو را می شکند ما ملت صبریم، اگر خشم کنیم باید سگ زرد، گور خود را بِکَند @Bipelak_ir آن ابرهه که تو را تقبّل کرده در پاچه ی دوست، جنس بنجل کرده بفرست دوباره هرمس و اِف سی و پنج تازه هوس شکارمان گُل کرده @Bipelak_ir در پیچ و خم نبرد آخر هستیم در یک قدمی فتح خیبر هستیم گو لشگریانش همگی صف بکشند ما مرد نبرد نابرابر هستیم @Bipelak_ir دنیا همه در توان ما حیران است این اول کار لشگر ایمان است صهیونِ حقیر و دون! بدان از حالا که نام عظیم قاتلت است .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir سلام بر تو عزیز و بزرگ و بازیگر سلام بر تو که خونت ز ماست رنگین تر سلام بر تو که مُزدت، دلاری و سکّه است به تو سِلِبْریتیِ شش دَهَک ز ما برتر @Bipelak_ir دوباره تنگ شده دل، برای دیدارت برای استوری ات بین کافه با دلبر برای آن همه "لعنت به نفت" گفتن هات برای آرزوی ات بهر کشوری بهتر @Bipelak_ir برای تو که به آقای گل شدی مشهور برای گل به خودی های محکمت با سر برای داوری ات پیش خنده های ترامپ که داشت ارزش هدْیه چو اگزوز خاور @Bipelak_ir برای ضجه و زاریت در غم مهسا و این خفه شدنت در غم دو صد دختر کنون قریب سه هفته ست از تو بی خبرم کجاست عکس العمل؟ کو تاسّفِ یکسر؟ @Bipelak_ir خدا نخواد الهی که گمشده باشی نمی کنم به خدا این بَلیّه را باور خدای من! نکند! اینکه عاقبت جانم! گرفته دو رگ قلبت ز غصّه ی کولبَر @Bipelak_ir همین بُوَد فقط امکان این نبودنِ تو وگرنه تو به هر آشی، نخود شوی آخر خودم که شاهدم! آن روزِ فتنه، به دنیا چنین نیامده بودی تو لال از مادر @Bipelak_ir به آن وی پی اِنی های حرام خور لعنت که تا کنون نشدی متصل به آن بستر همین که استوری و پست و ریلز تعطیل است مقاومت شده بی حرف مفت، تاب آور @Bipelak_ir برای حمله به وقتش چو بنز می مانی کنون که وقت دفاع است، وانتی پنچر همیشگی‌ست، همین پر افاده ها هستند به وقت حادثه یک مشت آدم بربر @Bipelak_ir وطن درون عسل برده دست تا آرنج تو غیر گاز گرفتن، دُبی رَوی با سر و خوب ملتفتم بعد جنگ خواهی بود تو شهریار و تو فردین و آکُل و قیصر .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir تا انقلاب مهدی نهضت ادامه دارد این موج پرشکوه امت ادامه دارد فریادهای ایران! این غرش دلیران آری که انقلاب ملت ادامه دارد @Bipelak_ir هرجا که هست میدان در سنگر خیابان این انتفاضه و این ادامه دارد این مشتهای محکم رقص شکوه پرچم شکر خدا سرود عزت ادامه دارد @Bipelak_ir هر خاک کربلا و هر روز ما محرم فریاد هیاتی هاست: "هیات ادامه دارد" با دوستان رفاقت، از دشمنان برائت اما یادمان هست وحدت ادامه دارد @Bipelak_ir در میهنی معظم، هرچند عده ای کم بی غیرتند اما غیرت ادامه دارد تکثیر می شویم و تقدیر می شویم و در چشمهای دشمن حیرت ادامه دارد @Bipelak_ir همگام با شهیدان راه دفاع از ایران راه پر افتخار همت ادامه دارد قومی علی شناسیم هرگز نمی هراسیم اما به قلب دشمن، وحشت ادامه دارد @Bipelak_ir همواره پایداریم؛ چون کوه استواریم در اوج اقتداریم؛ قدرت ادامه دارد تا مرگ پای کاریم؛ آتش به اختیاریم والله بر منافق لعنت ادامه دارد @Bipelak_ir گرچه پر انتقادیم دنبال اتحادیم آری حمایتِ از دولت ادامه دارد ✌️ هستیم با ولایت همراه تا شهادت با نام خامنه ای بیعت ادامه دارد .
🕌 📌 آیا می‌دانستید محل فعلی قبور ائمه علیهم‌السلام در بهشت در حقیقت منزل حضرت عقیل علیه‌السلام بوده... 📎 یعنی از ابتدا این حرم سقف داشته و بارگاه بوده است! 📜 در متون تاریخی نقل شده است که تمام اهل خانه ایشان همراه با امام حسین علیه‌السلام راهی مکه شدند... 📌 این منزل را والی مدینه خراب کرد و بعدها مختار پولی برای امام سجاد علیه‌السلام فرستادند و از حضرت درخواست کرد تا این خانه رو تعمیر کردند... 🏷 🆔 @mosibatoratebah
🕌 📌در سال ۱۲۲۰ق، وهابیان پس از یک سال و نیم محاصره و در نتیجه شیوع قحطی در مدینه، شهر را به دست گرفتند. بنابر منابع موجود، سعود بن عبدالعزیز، پس از تسلیم شدن مدینه، همه اموال موجود در خزانه‌های حرم نبوی را توقیف کرد و همچنین دستور ویران کردن همه بناها و گنبدهای مدینه و از جمله قبرستان بقیع را صادر کرد. بر همین اساس، بارگاه چهار امام معصوم «علیهم‌السلام» و همچنین گنبد منسوب به حضرت فاطمه «سلام‌الله علیها» که «بیت الاحزان» خوانده می‌شد، در حمله نخست وهابیان در سال ۱۲۲۰ق از میان رفت، و یا دچار خسارت جدی شد. 📌 پس از این رخداد، دولت عثمانی، لشکری را برای تصرف مدینه و بازپس‌گیری آن از وهابیان فرستاد و در ذی‌الحجة ۱۲۲۷ق، حکومت بر مدینه را پس گرفت. بر همین اساس، محمود دوم، سی‌امین سلطان عثمانی، در سال ۱۲۳۴ق دستور بازسازی بارگاه‌ها را صادر کرد. 📌 وهابیان بار دیگر در صفر ۱۳۴۴ق به مدینه حمله کردند. در این حمله، خسارت‌هایی به حرم نبوی و اماکن مذهبی وارد شد. هفت ماه بعد، در رمضان ۱۳۴۴ق، شیخ عبدالله بن بُلَیهد (۱۲۸۴-۱۳۵۹ق) که از سال ۱۳۴۳ تا ۱۳۴۵ق، قاضی القضات مکه بود، وارد مدینه شد و با استفتائی از مفتیان مدینه، حکم تخریب قبور را دریافت کرد. 📌 در هشتم شوال سال ۱۳۴۴ق، همه آثار تاریخی بقیع، و از جمله بقعه‌ها، به‌فتوای شیخ عبدالله بلیهد، قاضی‌القضاة سعودی، با اتکا به فتوای مفتیان مدینه ویران شد. ۱۵ تن از مُفتیان مدینه در فتوای مذکور، ساختن بنا بر قبور را اجماعاً ممنوع دانسته و به تخریب آن حکم دادند. با این حال، بر خلاف باور وهابیان، بنای قبور به باور مشهور اهل‌سنت و شیعیان، با اعتقادات اسلامی تضادی ندارد و زیارت قبور بزرگان دین و مزار مؤمنان، مستحب دانسته می‌شود. 📌 بر اساس اسناد موجود، پس از تخریب، ملک عبدالعزیز، پادشاه عربستان، در نامه‌ای به تاریخ ۱۲ شوال ۱۳۴۴ق خطاب به عبدالله بن بلیهد، اقدامات وی در این باره را تحسین کرد... 📜 🏷 🆔 @mosibatoratebah
سلام اشعار ویژه هشتم شوال، سالروز جهانی رو که روی سایت بارگزاری شده از این طریق ببینید. 👇👇👇 ⚫️ bipelak.com/takhrib-index تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
Mehdi Jamali - Jonodel heydar 128.mp3
زمان: حجم: 3.4M
🇮🇷 تقدیم به رزمندگان و سپاهیان مقتدر ایران و به امید پیروزی و سرنگونی دشمن جنایتکار جُنودِ الحیدر خواننده : مهدی جمالی شاعر : محسن نوان صدابردار: مهدی غفاری با همکاری
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir الله الله الله ۲ الله اکبر ۲ ای ساقی کوثر فرمانده لشکر یا مرتضی حیدر الله اکبر ۲ ای خصم هر کافر ای قدرت برتر یا مرتضی حیدر الله اکبر ۲ برسان مددی مولا تو فقط بلدی مولا بزنی به دل خیبر الله اکبر ۲ یل با جگر میدان رجز تو همان طوفان بکَن از در قلعه در الله اکبر ۲ همه پای تو پابه رکابیم همه شیعه ی ابوترابیم همه سرباز انقلابیم حیدر یا حیدر - علی حیدر یا حیدر ۲ همه مثل تو مرد نبردیم اگه پر غم و زخمیم و دردیم تلاویوو ویرونه کردیم حیدر یا حیدر - علی حیدر یا حیدر ۲ الله الله الله ۲ الله اکبر ۲ ما هم پیمان با - شاه شهیدیم با این شعارِ - (هیهات من الذله) ۲ ما دشمنانِ - کفر و صهیونیم با ذوالفقارِ - (هیهات من الذله) ۲ هیهات من الذله ۲ "گفتند و نوشتند حرم، خانه‌ی ما را" پر کرده خدا سینه‌ی فرزانه‌ی ما را از شَهدِ شهادت دو سه پیمانه‌ی ما را دیدند همه غیرتِ مردانه‌ی ما را این سیلی و این ضربت جانانه‌ی ما را این هیبت و این نعره‌ی مستانه‌ی ما را صیهون نه عجب گر که ز دستش سِپر افتاد با آلِ علی هر که در افتاد وَر افتاد ۲ ما مرد نبردیم چو طوفان بخروشیم فرمانده که فرمان بدهد، ما همه گوشیم رو در روی هر خُدعه‌ی ابلیس به هوشیم ما دشمن اسرائیل و این قوم وُحوشیم با ذکر علی پیروهن رزم بپوشیم ایرانِ قوی را نه، به گندم نفروشیم اَمنیَّت ظالم همه جا در خطر افتاد با آلِ علی هر که در افتاد وَر افتاد ۲ الله الله الله ۲ الله اکبر ۲ .