🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه #شهید
#دفاع_مقدس
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دیده غرق خون / دل غرق امید ۲
بازم اومدم / واسه / بیعت با شهید ۲
چی بوده گناهِ تو
فدای روی ماه تو
این ملّت شجاع و عاشق
ادامه میده راهتو
مَا النَّصْر - إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّه
لبیک یا بقیّه الله ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دیده مستِ اشک / دل خون و صبور ۲
بازم اومدم / واسه / تعجیل ظهور ۲
عکست کوه غیرته
تشییت(تشییعت) مثلِ هیئته
این خون پاک و پر غرورت
طلایه داره عزته
مَا النَّصْر - إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّه
لبیک یا بقیّه الله ۲
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه
#دفاع_مقدس #نبرد_با_اسرائیل
#حجت_الاسلام_شیخ_علی_عالمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
مرحبا به نسل سلمان / مرحبا به مهد شیران
مرحبا به اوج ایمان / مرحبا به مردم ایران ۲
مرحبا به این همه غیرت
مرحبا به این دل و جرأت
مرحبا به نسل شهادت
مرحبا مرحبا مرحبا به این ملت
این ملت پای کاره
سر خاکش با هیچ کی تعارف نداره
این ملت جان نثاره
پای این پرچم شده حتی سر میذاره
این ملت استواره
بگو دشمن هر چی نفر داره بیاره
ملت با اقتدار - حالا که شدی علمدار
تا وقت ظهور یار - پرچمو بالا نگه دار ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
مرحبا به پرچم داران / مردمان خاک سلطان
اصفهان و یزد و تهران / مرحبا به مردم ایران ۲
مرحبا به این همه همت
مرحبا به صحنه عزت
مرحبا به کوه صلابت
مرحبا مرحبا مرحبا به این ملت
این ملت مثل شیره
تا خدا رو داره سرشو بالا می گیره
این ملت با غدیره
زیر بیعت هیچ کی به جز حیدر نمیره
این ملت توو مسیره
میشه فاتح قلّه ی عالم چون دلیره
ملت با اقتدار - حالا که شدی علمدار
تا وقت ظهور یار - پرچمو بالا نگه دار ۲
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه
#دفاع_مقدس #نبرد_با_اسرائیل
#ابوالفضل_آلوئیان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دارو ندارمو میدم - برا یه وجب خاک وطن
پرچم کشورم میشه - یه روزی برام آخر کفن
ریشه کفرو میزنیم - با رمز "یا حیدر مدد"
تیغ دو لب، سجیل ما - نمیذاره سری به تن ۲
ما مردِ میدونیم / تا آخر می مونیم
شبیه حاج قاسم / تا آخر می خونیم
ایران ؛ غیرت امام حسین
ایران ؛ تربت امام حسین
ایران ؛ ملت امام حسین
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
یه یا علی مونده فقط - تمومه دیگه کاره یهود
لشکر حیدر اومده - فراریه قوم بی وجود
کف خیابون دست ما - میدون جنگ با سربازا
ریششو میکَنیم یه جور - انگار که از اول نبود ۲
ما اهل رشادت / از نسل شجاعت
شبیه رهبرم / عاشق شهادت
ایران ؛ هیئت امام حسین
ایران ؛ دولت امام حسین
ایران ؛ ملت امام حسین
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس #نبرد_با_اسرائیل
#فائزه_امجدیان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
رهبر وصیت کرد، وحدت شرطِ پیروزی ست
حرفی به جز آن ای برادر! آتیش افروزی ست
وحدت سلاح ماست، وقت حزب بازی نیست
حرفی به جز وحدت نزن! فرمانده راضی نیست
.
بسم الله قاصم الجبّارین
این روزها که خداوند متعال لطف کرده و توفیق حضور مداوم در جمع پرشور مردم مؤمن و انقلابی در تجمعات پایتخت کشور اسلامیمان را دارم، مدام از طرف اقشار مختلف جامعه با این پرسش مواجه میشوم که به عنوان کسی که عمر ناقابل خود را در مسیر شناخت و تحلیل تاریخ اهلبیت علیهمالسلام صرف کرده، شرایط امروز جامعهی ما مشابه کدام دوره از تاریخ اسلام است؟
به نظرم رسید که قدری دیدگاه خودم را نسبت به این مسألهی پر تکرار بیان کنم:
در ابتدا عرض میکنم که هیچ زمانی، دقیقاً عینِ هیچ زمان دیگری در تاریخ نیست و حداکثر از جهاتی مشابهت برای عبرت گرفتن یا تجربهیافتن در دو برهه تاریخی وجود دارد.
و اگر با این قیود قرار باشد زمانهی خود را با زمانی در صدر اسلام (به صورت مقیّد) بسنجیم، باید بگویم از نگاه حقیر دورهی ما تا حدودی مشابه دوره فتح مکّه(و نزول سوره مبارکه نصر) یا صلح حدیبیه (و نزول سوره مبارکه فتح) میباشد.
(روشن است که در فتح مکه و صلح حدیبیه _جز برخی منافقان_ احدی از مردم عادی و فرماندهان نظامی از حمایت رسول اکرم صلیالله علیهوآله دست نکشیدند و یا کوتاهی و خیانت نکردند و پیامبر اکرم با اقتدار کامل و همراهی مؤمنان در این دو مقطع مهمّ تاریخی تصمیم شایستهای را که مجد و عظمت اسلام و مسلمین را به دنبال داشت اتخاد کردند)
این روزها از گوشه و کنار در فضای مجازی و حقیقی زمزمههایی شنیده میشود که به دنبال ایجاد مشابهت فضای امروز جامعه ولایی و انقلابی ما با دوران امام حسن مجتبی علیهالسلام هستند، بدون توجه و شناخت حدّاقلی از دوران آن حضرت!
لازم میدانم به عنوان یک پژوهشگر ناقابل تاریخ اسلام برای مخاطبان و پرسشگران علاقمند، برخی تفاوتهای دوران امام حسن مجتبی علیهالسلام را با فضای جامعه ولایی امروز ایران اسلامی به اختصار تبیین کنم:
اوّلا: در دوره امام حسن علیهالسلام نه عموم مردم همراه امام بودند(بلکه به حضرت ایمان نداشتند و دنبال دنیا بودند)، نه اکثر فرماندهان و نظامیان (که خود را به معاویه فروختند و فرار کردند)و نه سیاستپیشگان، درحالی که امروز مردمِ مبعوث شدهی ما، سنگر خیابان را محکم نگه داشتهاند و ذرّهای تزلزل ندارند.
ثانیا: فرماندهان و نظامیانِ جان بر کف ما در اوج اقتدار و فراتر از انتظار و تصوّرات ذهنی ما در میدانِ مبارزهاند و جان خود را برای پیشبرد منویات فرماندهی کلّ قوا در طَبق اخلاص گذاشتهاند.
ثالثا: سیاسیون ما نیز علی رغم خطر ترور و ... محکم ایستادهاند و هَمنوا با مردم انقلابی و نظامیان سلحشور هستند.
از دیگر سو، از جانب فرماندهی کلّ قوا از این سه گروه، هیچ گلهای ابراز نشده است، به عکس مردم آیتی قلمداد شدند که جای رهبر مظلوم شهید را پُر کنند و از ایشان در اولین پیامشان به جِدّ تقدیر شده است.
از دو گروه نظامیان و سیاسیون بویژه رئیس دولت نیز با عنوان صادق و شجاع و... ستایش صورت گرفته و هیچ علامت و هشداری مبنی بر خیانت و سُستی به ما منتقل نشده است.
این موارد برخی تفاوتهای اساسی جامعه امروز ما با دوران و جامعه امام حسن مجتبی علیهالسلام است که در این جا فضای بیان آنها وجود داشت و گرنه موارد دیگری هم هست که در این مقال نمیگنجد!
حال اگر کسی مردم را از این ارکان چهارگانه (رهبری مقتدر آگاه، نظامیان سلحشور، سیاسیون پایکار و مردمِ در صحنه) ناامید یا بدگمان سازد، یا خائن است یا به شدت ناآگاه.
مسألهی جنگ و توابع آن از وظایف خاصّ رهبری است و تا زمانی که هشدار یا فرمانی جدید ندادهاند، ناگزیر به علم پیشین خود عمل میکنیم و بیجهت به نیروهای خودی بهتان نمیزنیم.
اگر دستور، جنگ تا رفع فتنه و فتح نهایی باشد، علیالرأس والعین و اگر به مصالحی، هر راهبرد دیگری در ادامه جنگ مورد نظر ولیّ فقیه باشد، باز هم وظیفهی ما تبعیّت هست و نه ارائهی راهبرد!
از برخی دوستان میخواهم، با جوّزدگی و نگاه حداقلی و غیر دقیق به این نبرد باشکوه و مقاومت با عظمت و ارکانچهارگانه مقتدرش آسیب نزنند.
گاهی ایجاد دلسردی و سوء ظنّ بیدلیل(بلکه خلاف قرائن و ادلّه) قطعاً خدمت به دشمن قسمخورده است.
شایسته است اتحاد و همبستگی و همدلی و انسجام خود را در این نبرد عظیم حفظ کنیم و اجازه ایجاد تشتّت که خواست دشمن است را ندهیم.
سلام خدا بر مجاهدان راه خدا
سلام خدا بر مردم غیور و انقلابی
و به امید فتح و ظفر رزمندگان اسلام
اللّهُمَّ اجْعَلْ جميعَ المؤمنين والمؤمنات ولاسیَّما زعيمَنا في دِرعِکَ الْحَصینَةِ الَّتي تَجعَلُ فیها مَن تُریدُ
حامد کاشانی
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#شعار_حماسی #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
جمعی از شعرای اهل دل ☺️
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ویژه شیر زنان ایران زمین 👇🏼
فکر نکنی ما زنیم ✊🏻
توو دهنت میزنیم ✊🏻
@Bipelak_ir
نگا نکن که ما زنیم ✊🏻
مدافعان وطنیم ✊🏻
@Bipelak_ir
سر بند یا زهرا به سر می بندیم ✊🏻
وقتش بشه چادر کمر می بندیم ✊🏻
@Bipelak_ir
پسرامون ، فدای سر مهدی ✊🏻
همسرامون ، فدای سر مهدی ✊🏻
@Bipelak_ir
شعارمون هر شبه ✊🏻
الگویِ ما زینبه ✊🏻
@Bipelak_ir
ویژه عموم مردم عزیز ایران 👇🏼
به یاد دخترای توو اِپستین ✊🏻
می کشیمت مردک پستِ لعین ✊🏻
@Bipelak_ir
وقتش بشه سربازای نبردیم ✊🏻
ما حریفِ مترسکِ مو زردیم ✊🏻
@Bipelak_ir
برای بیعت با ولی ✊🏻
بلند میگیم "یا علی" ✊🏻
@Bipelak_ir
آماده ی شهادتیم ✊🏻
مدافع ولایتیم ✊🏻
@Bipelak_ir
مخاطب: معاندین، دشمنان و شیاطین آمریکایی - صهیونی
امارات امارات ✊🏻
خر مفت ایالات ✊🏻
@Bipelak_ir
نوکر بی جیره مواجب شدی ✊🏻
رفیق و همدست اجانب شدی ✊🏻
@Bipelak_ir
آمریکا بَبر کاغذی ✊🏻
تو مرخصی تو مرخصی ✊🏻
@Bipelak_ir
انقد زدیم توو سرشون با سجّیل ✊🏻
آباد شده قبرستون اسرائیل ✊🏻
@Bipelak_ir
مردک مو زردِ خپل ✊🏻
گیر کرده مثل خر توو گِل ✊🏻
@Bipelak_ir
بیا بیا منتظریم ✊🏻
گردنتو ما می شکنیم ✊🏻
@Bipelak_ir
بن سلمانِ دو زاری ✊🏻
برو شتر سواری ✊🏻
@Bipelak_ir
ای دولت سعودی ✊🏻
برادر یهودی ✊🏻
@Bipelak_ir
رو به سویِ حجازیم ✊🏻
بقیعو ما میسازیم ✊🏻
@Bipelak_ir
بن سلمانِ فاشیستی ✊🏻
مالِ این حرفا نیستی ✊🏻
@Bipelak_ir
چرند نگو ای سگِ زردِ ابلغ ✊🏻
مادرتم صدات میزنه احمق ✊🏻
@Bipelak_ir
دست و پا کمتر تو بزن، بیخوده ✊🏻
صورتتم مثل موهات زرد شده ✊🏻
@Bipelak_ir
جوجه رو آخر پاییز میشمرند ✊🏻
دور و بری هات سرتو میبرند ✊🏻
@Bipelak_ir
توپ تانک فشفشه ✊🏻
ترامپ باید له بشه ✊🏻
@Bipelak_ir
خالی می بندی ترامپ ✊🏻
گورتو کندی ترامپ ✊🏻
@Bipelak_ir
۵ روز بعد منتظریم ✊🏻
خدا با ماست ما می بریم ✊🏻
@Bipelak_ir
پایِگاهاشو خیلی بد می زنیم ✊🏻
گردنِ این ترامپ و ما می شکنیم ✊🏻
@Bipelak_ir
ببند سگِ ذلیلِ آماده رو ✊🏻
سیّد مجید! بیار قلّاده رو ✊🏻
(آقا سیّد مجید موسوی که نیاز به معرفی نداره😊)
@Bipelak_ir
موشک سجّیل بزنه ترامپو ✊🏻
باید ببندیم دهن ترامپو ✊🏻
@Bipelak_ir
ترامپ، خونخواره و زالو شده ✊🏻
دستش دیگه برای ما رو شده ✊🏻
@Bipelak_ir
سلام بر فردای بی اسرائیل ✊🏻
قشنگ میشه دنیای بی اسرائیل ✊🏻
@Bipelak_ir
استقلال آزادی ✊🏻
جمهوری اسلامی ✊🏻
@Bipelak_ir
آمریکا آمریکا میگفتن این بود؟! ✊🏻
قدرت پوشالی دنیا! بدرود ✊🏻
@Bipelak_ir
دنیا می چرخه شبیه فرفره ✊🏻
آمریکا از منطقه باید بره ✊🏻
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه
#دفاع_مقدس #نبرد_با_اسرائیل
#یاسین_زندی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
به پا خیزید به پا خیزید نبرد آخر است
دشمن ما ابتر است
روز فتح خیبر است
روی لب پیر و جوان ما حیدر حیدر حیدر است
این نبرد آخر است
ذکر ما - شده یا حیدر
لبیکَ - مولانا حیدر ۲
دگر راهی نمانده تا سقوط اهرمن
مرحبا مرحبا خوب زدی بازم بزن
برادر ای سربازِ حجت ابن الحسن
دگر کوتاه نیا ریشه ی صهیونو بکن
مولانا یا حیدر ۳ حیدر یا حیدر ۲
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
بداند، بشنود، بدخواه ما در هر کجاست
دلهای ما با خداست
یک کلام این حرف ماست
ترسی نداریم از دشمنان، صاحبِ ایران رضاست
صاحب ایران رضاست
می مونیم - پای این کشور
می خونیم - مددی حیدر ۲
شبیه حاج قاسم جان فدای رهبرم
شده جمهوری اسلامی ایران حرم
به میدان می زنم بی واهمه مثل علی
مرید حیدر، نزدیکِ فتح خیبرم
مولانا یا حیدر ۳ حیدر یا حیدر ۲
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.