eitaa logo
اشعار آیینی بی پلاک
10.2هزار دنبال‌کننده
225 عکس
116 ویدیو
12 فایل
Bipelak.ir موسسه ادبیات آیینی بی پلاک ادمین @Bipelak_Bidel این کانال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سامانه "ساماندهی محتوای شامد" به ثبت رسیده است. کد شامد: 1-1-732803-61-0-1 لینک شناسنامه: http://t.me/itdmcbot?start=bipelak_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir دیده غرق خون / دل غرق امید ۲ بازم اومدم / واسه / بیعت با شهید ۲ چی بوده گناهِ تو فدای روی ماه تو این ملّت شجاع و عاشق ادامه میده راهتو مَا النَّصْر - إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّه لبیک یا بقیّه الله ۲ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir دیده مستِ اشک / دل خون و صبور ۲ بازم اومدم / واسه / تعجیل ظهور ۲ عکست کوه غیرته تشییت(تشییعت) مثلِ هیئته این خون پاک و پر غرورت طلایه داره عزته مَا النَّصْر - إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّه لبیک یا بقیّه الله ۲ تلگرام | ایتا | بله | سایت |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir مرحبا به نسل سلمان / مرحبا به مهد شیران مرحبا به اوج ایمان / مرحبا به مردم ایران ۲ مرحبا به این همه غیرت مرحبا به این دل و جرأت مرحبا به نسل شهادت مرحبا مرحبا مرحبا به این ملت این ملت پای کاره سر خاکش با هیچ کی تعارف نداره این ملت جان نثاره پای این پرچم شده حتی سر میذاره این ملت استواره بگو دشمن هر چی نفر داره بیاره ملت با اقتدار - حالا که شدی علمدار تا وقت ظهور یار - پرچمو بالا نگه دار ۲ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir مرحبا به پرچم داران / مردمان خاک سلطان اصفهان و یزد و تهران / مرحبا به مردم ایران ۲ مرحبا به این همه همت مرحبا به صحنه عزت مرحبا به کوه صلابت مرحبا مرحبا مرحبا به این ملت این ملت مثل شیره تا خدا رو داره سرشو بالا می گیره این ملت با غدیره زیر بیعت هیچ کی به جز حیدر نمیره این ملت توو مسیره میشه فاتح قلّه ی عالم چون دلیره ملت با اقتدار - حالا که شدی علمدار تا وقت ظهور یار - پرچمو بالا نگه دار ۲ تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir دارو ندارمو میدم - برا یه وجب خاک وطن پرچم کشورم میشه - یه روزی برام آخر کفن ریشه کفرو می‌زنیم - با رمز "یا حیدر مدد" تیغ دو لب، سجیل ما - نمیذاره سری به تن ۲ ما مردِ میدونیم / تا آخر می ‌مونیم شبیه حاج قاسم / تا آخر می خونیم ایران ؛ غیرت امام حسین ایران ؛ تربت امام حسین ایران ؛ ملت امام حسین 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir یه یا علی مونده فقط - تمومه دیگه کاره یهود لشکر حیدر اومده - فراریه قوم بی وجود کف خیابون دست ما - میدون جنگ با سربازا ریششو میکَنیم یه جور - انگار که از اول نبود ۲ ما اهل رشادت / از نسل شجاعت شبیه رهبرم / عاشق شهادت ایران ؛ هیئت امام حسین ایران ؛ دولت امام حسین ایران ؛ ملت امام حسین تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir رهبر وصیت کرد، وحدت شرطِ پیروزی ست حرفی به جز آن ای برادر! آتیش ‌افروزی ست وحدت سلاح ماست، وقت حزب بازی نیست حرفی به جز وحدت نزن! فرمانده راضی نیست .
بسم الله قاصم الجبّارین این روزها که خداوند متعال لطف کرده و توفیق حضور مداوم در جمع پرشور مردم مؤمن و انقلابی در تجمعات پایتخت کشور اسلامی‌مان را دارم، مدام از طرف اقشار مختلف جامعه با این پرسش مواجه می‌شوم که به عنوان کسی که عمر ناقابل خود را در مسیر شناخت و تحلیل تاریخ اهل‌بیت علیهم‌السلام صرف کرده، شرایط امروز جامعه‌ی ما مشابه کدام دوره از تاریخ اسلام است؟ به نظرم رسید که قدری دیدگاه خودم را نسبت به این مسأله‌ی پر تکرار بیان کنم: در ابتدا عرض می‌کنم که هیچ زمانی، دقیقاً عینِ هیچ زمان دیگری در تاریخ نیست و حداکثر از جهاتی مشابهت برای عبرت گرفتن یا تجربه‌یافتن در دو برهه تاریخی وجود دارد. و اگر با این قیود قرار باشد زمانه‌ی خود را با زمانی در صدر اسلام (به صورت مقیّد) بسنجیم، باید بگویم از نگاه حقیر دوره‌ی ما تا حدودی مشابه دوره فتح مکّه(و نزول سوره مبارکه نصر) یا صلح حدیبیه (و نزول سوره مبارکه فتح) می‌باشد. (روشن است که در فتح مکه و صلح حدیبیه _جز برخی منافقان_ احدی از مردم عادی و فرماندهان نظامی از حمایت رسول اکرم صلی‌الله علیه‌وآله دست نکشیدند و یا کوتاهی و خیانت نکردند و پیامبر اکرم با اقتدار کامل و همراهی مؤمنان در این دو مقطع مهمّ تاریخی تصمیم شایسته‌ای را که مجد و عظمت اسلام و مسلمین را به دنبال داشت اتخاد کردند) این روزها از گوشه و کنار در فضای مجازی و حقیقی زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که به دنبال ایجاد مشابهت فضای امروز جامعه ولایی و انقلابی ما با دوران امام حسن مجتبی علیه‌السلام هستند، بدون توجه و شناخت حدّاقلی از دوران آن حضرت! لازم می‌دانم به عنوان یک پژوهشگر ناقابل تاریخ اسلام برای مخاطبان و پرسشگران علاقمند، برخی تفاوتهای دوران امام حسن مجتبی علیه‌السلام را با فضای جامعه ولایی امروز ایران اسلامی به اختصار تبیین کنم: اوّلا: در دوره امام حسن علیه‌السلام نه عموم مردم همراه امام بودند(بلکه به حضرت ایمان نداشتند و دنبال دنیا بودند)، نه اکثر فرماندهان و نظامیان (که خود را به معاویه فروختند و فرار کردند)و نه سیاست‌پیشگان، درحالی که امروز مردمِ مبعوث شده‌ی ما، سنگر خیابان را محکم نگه‌ داشته‌اند و ذرّه‌ای تزلزل ندارند. ثانیا: فرماندهان و نظامیانِ جان بر کف ما در اوج اقتدار و فراتر از انتظار و تصوّرات ذهنی ما در میدانِ مبارزه‌اند و جان خود را برای پیشبرد منویات فرمانده‌ی کلّ قوا در طَبق اخلاص گذاشته‌اند. ثالثا: سیاسیون ما نیز علی رغم خطر ترور و ... محکم ایستاده‌اند و هَمنوا با مردم انقلابی و نظامیان سلحشور هستند. از دیگر سو، از جانب فرماندهی کلّ قوا از این سه گروه، هیچ گله‌ای ابراز نشده است، به عکس مردم آیتی قلمداد شدند که جای رهبر مظلوم شهید را پُر کنند و از ایشان در اولین پیامشان به جِدّ تقدیر شده است. از دو گروه نظامیان و سیاسیون بویژه رئیس دولت نیز با عنوان صادق و شجاع و... ستایش صورت گرفته و هیچ علامت و هشداری مبنی بر خیانت و سُستی به ما منتقل نشده است. این موارد برخی تفاوتهای اساسی جامعه امروز ما با دوران و جامعه امام حسن مجتبی علیه‌السلام است که در این جا فضای بیان آنها وجود داشت و گرنه موارد دیگری هم هست که در این مقال نمی‌گنجد! حال اگر کسی مردم را از این ارکان چهارگانه (رهبری مقتدر آگاه، نظامیان سلحشور، سیاسیون پای‌کار و مردمِ در صحنه) ناامید یا بدگمان سازد، یا خائن است یا به شدت ناآگاه. مسأله‌ی جنگ و توابع آن از وظایف خاصّ رهبری است و تا زمانی که هشدار یا فرمانی جدید نداده‌اند، ناگزیر به علم پیشین خود عمل می‌کنیم و بی‌جهت به نیروهای خودی بهتان نمی‌زنیم. اگر دستور، جنگ تا رفع فتنه و فتح نهایی باشد، علی‌الرأس والعین و اگر به مصالحی، هر راهبرد دیگری در ادامه جنگ مورد نظر ولیّ فقیه باشد، باز هم وظیفه‌ی ما تبعیّت هست و نه ارائه‌ی راهبرد! از برخی دوستان می‌خواهم، با جوّزدگی و نگاه حداقلی و غیر دقیق به این نبرد باشکوه و مقاومت با عظمت و ارکان‌چهارگانه مقتدرش آسیب نزنند. گاهی ایجاد دلسردی و سوء ظنّ بی‌دلیل(بلکه خلاف قرائن و ادلّه) قطعاً خدمت به دشمن قسم‌خورده است. شایسته است اتحاد و همبستگی و همدلی و انسجام خود را در این نبرد عظیم حفظ کنیم و اجازه ایجاد تشتّت که خواست دشمن است را ندهیم. سلام خدا بر مجاهدان راه خدا سلام خدا بر مردم غیور و انقلابی و به امید فتح و ظفر رزمندگان اسلام اللّهُمَّ اجْعَلْ جميعَ المؤمنين والمؤمنات ولاسیَّما زعيمَنا في دِرعِکَ الْحَصینَةِ الَّتي تَجعَلُ فیها مَن تُریدُ حامد کاشانی
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 جمعی از شعرای اهل دل ☺️ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir ویژه شیر زنان ایران زمین 👇🏼 فکر نکنی ما زنیم ✊🏻 توو دهنت میزنیم ✊🏻 @Bipelak_ir نگا نکن که ما زنیم ✊🏻 مدافعان وطنیم ✊🏻 @Bipelak_ir سر بند یا زهرا به سر می‌ بندیم ✊🏻 وقتش بشه چادر کمر می‌ بندیم ✊🏻 @Bipelak_ir پسرامون ، فدای سر مهدی ✊🏻 همسرامون ، فدای سر مهدی ✊🏻 @Bipelak_ir شعارمون هر شبه ✊🏻 الگویِ ما زینبه ✊🏻 @Bipelak_ir ویژه عموم مردم عزیز ایران 👇🏼 به یاد دخترای توو اِپستین ✊🏻 می کشیمت مردک پستِ لعین ✊🏻 @Bipelak_ir وقتش بشه سربازای نبردیم ✊🏻 ما حریفِ مترسکِ مو زردیم ✊🏻 @Bipelak_ir برای بیعت با ولی ✊🏻 بلند میگیم "یا علی" ✊🏻 @Bipelak_ir آماده ی شهادتیم ✊🏻 مدافع ولایتیم ✊🏻 @Bipelak_ir مخاطب: معاندین، دشمنان و شیاطین آمریکایی - صهیونی امارات امارات ✊🏻 خر مفت ایالات ✊🏻 @Bipelak_ir نوکر بی جیره مواجب شدی ✊🏻 رفیق و همدست اجانب شدی ✊🏻 @Bipelak_ir آمریکا بَبر کاغذی ✊🏻 تو مرخصی تو مرخصی ✊🏻 @Bipelak_ir انقد زدیم توو سرشون با سجّیل ✊🏻 آباد شده قبرستون اسرائیل ✊🏻 @Bipelak_ir مردک مو زردِ خپل ✊🏻 گیر کرده مثل خر توو گِل ✊🏻 @Bipelak_ir بیا بیا منتظریم ✊🏻 گردنتو ما می شکنیم ✊🏻 @Bipelak_ir بن سلمانِ دو زاری ✊🏻 برو شتر سواری ✊🏻 @Bipelak_ir ای دولت سعودی ✊🏻 برادر یهودی ✊🏻 @Bipelak_ir رو به سویِ حجازیم ✊🏻 بقیعو ما می‌سازیم ✊🏻 @Bipelak_ir بن سلمانِ فاشیستی ✊🏻 مالِ این حرفا نیستی ✊🏻 @Bipelak_ir چرند نگو ای سگِ زردِ ابلغ ✊🏻 مادرتم صدات میزنه احمق ✊🏻 @Bipelak_ir دست و پا کمتر تو بزن، بیخوده ✊🏻 صورتتم مثل موهات زرد شده ✊🏻 @Bipelak_ir جوجه رو آخر پاییز می‌شمرند ✊🏻 دور و بری هات سرتو می‌برند ✊🏻 @Bipelak_ir توپ تانک فشفشه ✊🏻 ترامپ باید له بشه ✊🏻 @Bipelak_ir خالی می بندی ترامپ ✊🏻 گورتو کندی ترامپ ✊🏻 @Bipelak_ir ۵ روز بعد منتظریم ✊🏻 خدا با ماست ما می‌ بریم ✊🏻 @Bipelak_ir پایِگاهاشو خیلی بد می زنیم ✊🏻 گردنِ این ترامپ و ما می شکنیم ✊🏻 @Bipelak_ir ببند سگِ ذلیلِ آماده رو ✊🏻 سیّد مجید! بیار قلّاده رو ✊🏻 (آقا سیّد مجید موسوی که نیاز به معرفی نداره😊) @Bipelak_ir موشک سجّیل بزنه ترامپو ✊🏻 باید ببندیم دهن ترامپو ✊🏻 @Bipelak_ir ترامپ، خونخواره و زالو شده ✊🏻 دستش دیگه برای ما رو شده ✊🏻 @Bipelak_ir سلام بر فردای بی اسرائیل ✊🏻 قشنگ میشه دنیای بی اسرائیل ✊🏻 @Bipelak_ir استقلال آزادی ✊🏻 جمهوری اسلامی ✊🏻 @Bipelak_ir آمریکا آمریکا میگفتن این بود؟! ✊🏻 قدرت پوشالی دنیا! بدرود ✊🏻 @Bipelak_ir دنیا می چرخه شبیه فرفره ✊🏻 آمریکا از منطقه باید بره ✊🏻 تلگرام | ایتا | بله | سایت |
🌹🌹🌹 🇮🇷🏴🇮🇷 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir به پا خیزید به پا خیزید نبرد آخر است دشمن ما ابتر است روز فتح خیبر است روی لب پیر و جوان ما حیدر حیدر حیدر است این نبرد آخر است ذکر ما - شده یا حیدر لبیکَ - مولانا حیدر ۲ دگر راهی نمانده تا سقوط اهرمن مرحبا مرحبا خوب زدی بازم بزن برادر ای سربازِ حجت ابن الحسن دگر کوتاه نیا ریشه ی صهیونو بکن مولانا یا حیدر ۳ حیدر یا حیدر ۲ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir بداند، بشنود، بدخواه ما در هر کجاست دل‌های ما با خداست یک کلام این حرف ماست ترسی نداریم از دشمنان، صاحبِ ایران رضاست صاحب ایران رضاست می مونیم - پای این کشور می خونیم - مددی حیدر ۲ شبیه حاج قاسم جان فدای رهبرم شده جمهوری اسلامی ایران حرم به میدان می زنم بی واهمه مثل علی مرید حیدر، نزدیکِ فتح خیبرم مولانا یا حیدر ۳ حیدر یا حیدر ۲ تلگرام | ایتا | بله | سایت | .