🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس #نبرد_با_اسرائیل
#محسن_کاویانی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
(( خطاب به همان هایی که خاموشند! ))
دوست داری این و آن را از خودت راضی کنی
از همین رو در پیِ آنی وسط بازی کنی
آتَشت هرگز نخواهد شد گلستان، هرچه هم
از سکوتِ سنگ وارِ خویش بُت سازی کنی
@Bipelak_ir
دائم النق نق! بگو دیگر نمی خواهی چرا
باز هم در هر زمینه ایده پردازی کنی؟!!!
اندکی بُگذار بالاتر کلاهِ خویش را
بلکه آن را بعداز این در فتنه ها قاضی کنی
@Bipelak_ir
نقد کن سربازهای کشور خود را اگر
قصد داری بهرِ دشمن باز سربازی کنی
خاک عالم بر سرت وقتی کنارِ اجنبی
روی خاکِ کشورِ خود چَنگ اندازی کنی
@Bipelak_ir
چون جناغِ شرط بندی از وسط خواهی شکست
تا کجاها قصد آن داری وسط بازی کنی؟!
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس #نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ما تا آخر ایستاده ایم ...
این معرکه پاکی و صفا می خواهد
جانبازی و شور لافتی می خواهد
این ملت مبعوثْ پیِ اتمامِ
کاری ست که ذات کبریا می خواهد
حاشا که دل از شورِ مقدس بکشیم
دست از کمکِ مردمِ بی کس بکشیم
گر کل جهانِ کفر هم صف بکشند
هیهات از این معرکه پا پس بکشیم
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه #شهید #دفاع_مقدس
#امام_و_رهبری #مرجع_مجاهد
#شهید_آیت_الله_امام_خامنه_ای
#مهدی_نظری
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دلها گرفته از فراق یار
ما موندیم و چشمای خیس و تر
از دیده رفتی از دلامون نه
بدرود ایرانی ترین رهبر
تا آخرین لحظه شبیه کوه
ایستادگی کردی برا #ایران
نمی دونم چطور بگم اینو
شهادتت مبارک آقاجان
سر از دست دادیم / سرور از دست دادیم
تو علی بودی پس / پدر از دست دادیم
راه حسینی بودن و به ما نشون دادی
لب تشنه بودی روز آخر تشنه جون دادی ۲
سر از دست دادیم / سرور از دست دادیم
تو علی بودی پس / پدر از دست دادیم
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ای بی قرار غربت مولا
ای سفره دار روضه ی مادر
راحت برو ما پشت هم هستیم
بدرود ایرانی ترین رهبر
آقا به خون پاک تو سوگند
ایران تو ایران پاینده ست
این نهضتت باقیه تا ظهور
سید علی تا به ابد زنده ست
دل از دست دادیم / دلبر از دست دادیم
تو علی بودی پس / پدر از دست دادیم
رفتی نماز و مسجد و منبر بمونه
جونت رو دادی تا که این کشور بمونه ۲
دل از دست دادیم / دلبر از دست دادیم
تو علی بودی پس / پدر از دست دادیم
سر از دست دادیم / سرور از دست دادیم
تو علی بودی پس / پدر از دست دادیم
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه
#امام_زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
#فراق_و_وصال
#دفاع_مقدس #نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
چه قَدَر حال و هوامون - به ظهور نزدیکه ۲
دلا یک دسته یه جور که - مرزمون باریکه
یه طرف عطر شهید
یه طرف نصرت دین
شده این روزا شبیهِ
شور و حال اربعین
گفته رهبر شهیدم که باید قیام کنیم
کار و ما تموم کنیم و اینجوری سلام کنیم
سلام ای همه شور شیرین
سلام آخرین قلّه ی دین
سلام ای پناه فسلطین
سلامٌ علی آلِ یاسین
سلامٌ علی آلِ یاسین ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
زیر این آتیش سختی - که به دل می کوبه ۲
همه مردمْ پای کارن - حال دلها خوبه
یه طرف تشییعه و
یه طرف حماسه هاس
یه جا دلها سمت مکه
یه جا دلها کربلاس
گفته رهبر شهیدم که باید قیام کنیم
همه به بقیه الله اینجوری سلام کنیم
سلام ای همه شور شیرین
سلام آخرین قلّه ی دین
سلام ای پناه فسلطین
سلامٌ علی آلِ یاسین
سلامٌ علی آلِ یاسین ۴
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
✳️ از چند روز پیش تا به حال پیام های متعددی داشتیم و درخواست شده در قالب شعر نسبت به افرادی که حس بزرگ بودن بهشون دست داده و از خواب زمستانی خارج شدند و راهکار "حفظ کشور و نظام" و "پایان عزتمندانه" طراحی میکنند اظهار نظر کنیم.
عزیزان! قصد برخی انسان های امتحان پس داده ی سوخته ی همیشه مدعی فقط شکستن اتحاد مردم سراسر افتخار ایران است ولاغیر
وظیفه ما و مسئولین این است که مقداد گونه همچنان در میدان بوده و فقط و فقط چشم در چشم مولا و مقتدا آماده دستور نائب امام عصر "ارواحنا فداه" باشیم.
والسلام
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#شعار #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
کلید فتح خیبر - (وحدت، حول رهبر)
راه نجات کشور - (وحدت، حول رهبر)
حرف تمام لشگر - (وحدت، حول رهبر)
ارتشی دلاور - (وحدت، حول رهبر)
سپاه جبهه باور - (وحدت، حول رهبر)
شعار حفظ سنگر - (وحدت، حول رهبر)
حرف محبّ حیدر - (وحدت، حول رهبر)
مسیر دفع هر شر - (وحدت، حول رهبر)
رمز فتوح دیگر - (وحدت، حول رهبر)
مایه ی رحم داور - (وحدت، حول رهبر)
توصیه ی مکرر - (وحدت، حول رهبر)
ایستاده ایم تا آخر - (وحدت، حول رهبر)
ایران ما سراسر - (وحدت، حول رهبر)
ای خواهر! ای برادر - (وحدت، حول رهبر)
در جنگ نابرابر - (وحدت، حول رهبر)
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
هدایت شده از حامد کاشانی
22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#رضا_تاجیک
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
بنویسید که ما بر سر پیمان ماندیم
مرد و مردانه همه در دل میدان ماندیم
وسط معرکه مابین خیابان ماندیم
پای جمهوری اسلامی ایران ماندیم
خانه ی مادری من، وطنم، جان من است
این حضور، این هیجان، معنی حب الوطن است
@Bipelak_ir
خطه ی پاکدلان بیشه ی شیران، ایران
پرورش داده ی اسلاف و بزرگان، ایران
آن شروعی که نرفته است به پایان، ایران
رمز پیروزی ما نغمه ی ایران، ایران
دست پیروز شدن خصلت ایرانی هاست
چون که این خطه پر از نام سلیمانی هاست
@Bipelak_ir
مرگ بر کفر، بلی، مرگ بر اسراییل است
بهتر از هر عملی، مرگ بر اسراییل است
ذکر بین المللی، مرگ بر اسراییل است
اثر نادعلی، مرگ بر اسراییل است
اعتقاد من و مقصود تبرای من است
این به والله که توصیه ی مولای من است
@Bipelak_ir
پیر ما گفت که شیطان زمان آمریکاست
ریشه ی فتنه ی در کل جهان آمریکاست
کشور شوم همه خیره سران آمریکاست
آن عیانی که چه حاجت به بیان آمریکاست
همه از خشم و تنفر به خدا لبریزیم
به اباالفضل قسم هیمنه اش می ریزیم
@Bipelak_ir
دل اسیر غم و ماتم بشود؟! نه هرگز
پیش ظالم قد ما خم بشود؟! نه هرگز
جا به جا خط مقدم بشود؟! نه هرگز
وجبی از وطنم کم بشود؟! نه هرگز
دوره ی خفت ما در همه اعصار گذشت
دوره ی پهلوی و دوره ی قاجار گذشت
@Bipelak_ir
همه آماده بلافاصله مبعوث شدیم
ما به خونخواهی این قافله مبعوث شدیم
به عبور از صف این مرحله مبعوث شدیم
و به پیروزی از این قائله مبعوث شدیم
پیر ما گفت که هرکز نکشم آه شکست
چون خدا بسته روی ملت ما راه شکست
@Bipelak_ir
قوم ثابت شده و قوم شهادت طلبیم
امتحان داده ی جولان و دمشق و حلبیم
بهراسید ز ما، چون که همه در غضبیم
گرم پیچاندن گوش امرای عربیم
باید این را به خط اول اخبار نشاند
کار را ملت ایران به سرانجام رساند
@Bipelak_ir
کشورک های عرب صبر به سر آمده است
به صدا باز هم آژیر خطر آمده است
گوییا خیر به نابودی شر آمده است
لشگری با غضب تیغ دو سر آمده است
وای بر حال شما طایفه ای بی شرفید
با علی دوست ترین امت دوران طرفید
@Bipelak_ir
شیخ مفلوک عرب! مضطرب جانت باش
فکر آن مردم از ترس هراسانت باش
و در اندیشه ی نابودی دورانت باش
تنب را زود رها کن پی تنبانت باش
عمرو عاصان معاصر! همه شمشیر زنیم
گردن تک تکتان را به خدا می شکنیم
@Bipelak_ir
قوم پیروز نبردند محبان حسین
چون که رفتند دلیرانه به قربان حسین
خاک ما پر شده از لشگر یاران حسین
پس بگویید به ایران من، ایران حسین
هیجان می دهد این ذکر به ما در این راه
"بابی انت و امی یا اباعبدالله"
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_نرگسی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
با سیلی ما غرقِ به خون خواهد شد
از منطقه یک باره برون خواهد شد
با اذن خدا ترامپ عینِ فرعون
در اوج غرور سرنگون خواهد شد
.