🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار گونه
پای وطن میمانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
فدای کشور جانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
طرفدارِ قرآنم
(من دختر ایرانم)✊🏼
سرباز این میدانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
من غُرّش طوفانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
ایرانی است عُنوانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
برای ایران جانم-
(من دختر ایرانم)✊🏼
حامی و پشتیبانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
تکلیف خود میدانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
حجاب من ایمانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
فاطمی است بُنیانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
با زینب هم پیمانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
چون یَمِ خروشانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
پیرو شهیدانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
شهادت است آرمانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
رهبر دهد فرمانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
رزمنده ی میدانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
از بیشه ی شیرانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
شیرزنِ این دورانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
من هم در این گُردانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
که قاتل عُدوانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
مقابل شیطانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
پایش بیفتد دانم -
(من دختر ایرانم)✊🏼
مَردتر از مَردانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
ای دشمن ایرانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
بترس از طغیانم
(من دختر ایرانم)✊🏼
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شعار گونه
(دشمن پی خیابونه)✊🏼
این حرف و یادت بمونه
دشمن پی خیابونه
خواسته ی دشمنامونه
دشمن پی خیابونه
نذاری خالی بمونه
دشمن پی خیابونه
ندیم به دستش بهونه
دشمن پی خیابونه
حساسه خیلی زمونه
دشمن پی خیابونه
خائنم اینو میدونه
دشمن پی خیابونه
ایرانی باید بدونه
دشمن پی خیابونه
نباشی واسش آسونه
دشمن پی خیابونه
خلوت نباید بمونه
دشمن پی خیابونه
فتنه هایی در میونه
دشمن پی خیابونه
وطن فروش فراوونه
دشمن پی خیابونه
سوریه یادت بمونه
دشمن پی خیابونه
الانی که نیمه جونه
دشمن پی خیابونه
حرف ترامپ دیوونه
دشمن پی خیابونه
نتانیاهوی ملعونه
دشمن پی خیابونه
موساد هنوز این بیرونه
دشمن پی خیابونه
در پی ریختن خونه
دشمن پی خیابونه
این گفتۀ آقامونه
دشمن پی خیابونه
خائن همین پیرامونه
دشمن پی خیابونه
در پی خستگی تونه
دشمن پی خیابونه
آرایش جنگی شونه!
دشمن پی خیابونه
به دنبال شبیخونه
دشمن پی خیابونه
"خسته ایم"، حرف شیطونه
دشمن پی خیابونه
بمون تا آخر زنونه! ✌🏼
دشمن پی خیابونه
نگو که کشور مَصونه
دشمن پی خیابونه
وقت جهاد هم اکنونه
دشمن پی خیابونه
هیچ کسی رو نگردونه
دشمن پی خیابونه
۱۸ دی یادتونه؟!!!
دشمن پی خیابونه
این فتنه برتر از اونه!
دشمن پی خیابونه
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمزمه #زمینه #شور
#امام_و_رهبری
#مرجع_مجاهد #بعثت_خون
#شهید_آیت_الله_امام_خامنه_ای
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
به سبک: منم باید برم - آره برم سرم بره
خراب و مضطرم - غمش نمیشه باورم
چیکار کنم دلم - لک زده واسه رهبرم ۲
برای خنده هاش - واسه تَرنُمِ صداش
شهید شده آقام - یکی بگه دروغه کاش ۲
همیشه هرکجا / دعا میکرد برای ما
جایی نرفت و موند / تا آخرش به پای ما
که خونِواده و / خودشو کرد فدای ما
فداییِ وطن * ای رهبر شهید من ۳
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
با حال مضطری - با زخمای بزرگتری
دلای ما همه - مونده توو بیت رهبری ۲
انگار خزون شده - بارونا بی امون شده
فدای چفیه ای - که غرق خاک و خون شده ۲
فدای اون بدن / که زخمی موند و بی کفن
یا خونواده ای / که واسه حفظ این وطن
پرپر شدن زیرِ / اون بُمبای سنگرشکن!
فداییِ وطن * ای رهبر شهید من ۳
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
خودش یه روضهس این - حال خرابمو ببین
نمی دونم تنش - مونده چقد روی زمین ۲
لعنت به دشمنش - چه وحشیانه کشتنش
اصلاً نمیدونم - که چیزی مونده از تنش ۲
ناشُکری کردم و / کم شده سایهش از سرم
مبهوتم این روزا / هنوز نمیشه باورم
که بیت رهبری / شد قتلگاه رهبرم
فداییِ وطن * ای رهبر شهید من ۳
⚫️ سبک 👉🏼👉🏼👉🏼
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
گپی با بی بی
گویا که گفته ای بدِ اقوام شوهرت
باشد عروس خیره سر! این بارِ آخرت
گویا نگشته مردی ما خوب باورت!
شاهد بیاوریم دوباره به محضرت؟
اینجا صدای مرحبتان زیر می شود
کوچه ز سوتِ بلبلی اش سیر می شود
آتش، بس است! مایه شادیِ بزدل است
شانت همان سواریِ وامانده در گل است
حتی کلام اهل همان دور باطل است:
"بی بی برای اکثر ما بچه خوشگل است"
ما با غریبه صحبت دیگر نمی کنیم
آنچه نخست می شود، آخر نمی کنیم
اهل مزاح صحبت ما را گرفته اند
لبّ کلام اهل صفا را گرفته اند
باشد سوال تو که کجا را گرفته اند؟
فلاح زادگان همه جا را گرفته اند *
اینجا محله ها همه از تو فشاری اند
بهر قفس همیشه پی یک قناری اند
کوتاه صحبتم، نظرت را نگاه دار
در این مصاف، کرک و پرت را نگاه دار
جسم علیل و محتضرت را نگاه دار
بر این پیام، گوش کرت را نگاه دار
مایی که از سس تهِ بشقاب نگذریم 😅
کِی هسته ای به نوچه ی مو زرد تو دهیم؟
* بچه های محله فلاح تهران
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#مهدی_ستارزاده
🎼 دستگاه همایون
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
در راه عشق / دلداده ایم
ما بهر نبرد آخر آماده ایم ۲
بر لشکر کفر / شبیخون زنیم
ما تیشه به ریشهی صهیون زنیم ۲
"ای حیدر شهسوار وقت مدد است
ای زبدهی هشت و چار وقت مدد است
من عاجزم از جهان و دشمن بسیار
ای صاحب ذوالفقار وقت مدد است"¹
یا علی بگو و بزن ضربه به شیطان
یا علی بگو و بیا در قلب میدان
اتحاد ما را ببینند در خیابان
یا علی گوید یکصدا ملت ایران ۲
یا علی مولا / علی علی مولا ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
چشم من و / امر ولی
تحت امرتیم یابن سید علی ۲
از ما بخواه / صد بار جان
ماییم همه لشکر صاحب زمان ۲
"از کشور صاحب الزمان می آییم
پشت سر صاحب الزمان می آییم
ما از پی نابودی تو اسرائیل
با لشکر صاحب الزمان می آییم"²
یا لثارات آن فریاد محکم ماست
ما همان موجیم کآسودگی عدم ماست
تا ابد بالای بالا پرچم ماست
کشور ایران همچو جان و حرم ماست
ایران ایران / جاویدان ایران ۴
¹ ابوسعید ابوالخیر
² سید مجتبی شجاع
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#صدای_شما
🔊| بسوز که خوب می سوزی
🎙| کربلایی روح الله بهمنی
✍🏼| #طاها_تحقیقی با تضمین از #محمد_رسولی
📍| میدان هفت حوض تهران
✳️ متن شعر
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
هدایت شده از حامد کاشانی
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
* سوره مبارکه الفجر آیه ۱۴
إِنَّ رَبَّكَ لَبِالمِرصادِ﴿۱۴﴾
به یقین پروردگار تو در کمینگاه (ستمگران) است!
❇️ سخنان ارزشمند امام شهید انقلاب را در خصوص این آیه شریفه ببینید.
واسه نابودی اسراییل
این قرعه به نام ما افتاد
این فیض ملت ایرانه
(إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ)
هر چی نقشه داره اهریمن
یک لحظه همش میره بر باد
وقتی یار دین اللّهی
(إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ)
إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ * ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
توو این نزدیک دو ماه جنگ
هر روزش صد تا طبس رخ داد
دست حق فوق همه دستاس
(إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ)
وای از اون مدرسه ی میناب
این دنیا شده پر از بیداد
ای طاغوتِ نوچه ی ابلیس
(إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ)
إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
جنگیدن با لشگر ایران
کارِت نیس، خیلی وجود میخواد
بیشتر از اینا نشو مغرور
(إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ)
دیری نیس که وقت فتح قدس
غرق شادی بزنیم فریاد
این مشتِ گره شده میگه
(إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ)
إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ ۴
⚫️ سبک 👉🏼👉🏼👉🏼
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
51.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
سوره مبارکه النساء آیه ۹۵
لا يَستَوِي القاعِدونَ مِنَ المُؤمِنينَ غَيرُ أُولِي الضَّرَرِ وَالمُجاهِدونَ في سَبيلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم ۚ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم عَلَى القاعِدينَ دَرَجَةً ۚ وَكُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الحُسنىٰ ۚ وَفَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ عَلَى القاعِدينَ أَجرًا عَظيمًا﴿۹۵﴾
(هرگز) افراد باایمانی که بدون بیماری و ناراحتی، از جهاد بازنشستند، با مجاهدانی که در راه خدا با مال و جان خود جهاد کردند، یکسان نیستند! خداوند، مجاهدانی را که با مال و جان خود جهاد نمودند، بر قاعدان [= ترککنندگان جهاد] برتری مهمّی بخشیده؛ و به هر یک از این دو گروه (به نسبت اعمال نیکشان،) خداوند وعده پاداش نیک داده، و مجاهدان را بر قاعدان، با پاداش عظیمی برتری بخشیده است.
❇️ سخنان ارزشمند امام شهید انقلاب را در خصوص این آیه شریفه ببینید.
هان ای تمام لشگر و آحاد مسلمین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
قله سجود کرده به درگاه مومنین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
در حمله ها به فرقه ی مرتدّ اِبستین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
طوفان به پا شده ست چنانکه بیا ببین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
این راه پر غرور رسد تا شکوه دین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
بر همت تمامی امّت صد آفرین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
هان! ای شکوه غیرت مردان استوار
گرچه تو باشی اندک و بدخواه، بی شمار
گرچه سلاحشان به نظر بوده مرگ بار
با اینکه آمدند همه سوی کارزار
قطعی ست نصر حضرت حق بر مجاهدین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
بر همت تمامی امّت صد آفرین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
تهدید می کنند، که تسلیمشان شویم
راضیِ بر پذیرش تصمیمشان شویم
در گام بعد، گرمِ به تعظیمشان شویم
شفاف؛ راغبند که اقلیمشان شویم
هان ای سپاه و ارتش بی مثل سرزمین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
بر همت تمامی امّت صد آفرین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
از عده ای هنوز صدایی نمی رسد
بر زخم خانواده دوایی نمی رسد
هر چه نمایش است به جایی نمی رسد
از این به بعد هم به نوایی نمی رسد
آینده است در ید یاران راستین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
بر همت تمامی امّت صد آفرین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
بودَش گمان دگر به دلِ خانه، شور نیست
چشم بصیر نسل تو، روشن ز نور نیست
دیگر جوان که دیده به راه ظهور نیست ... *
مردم! جواب دشمنمان جز حضور نیست
شهری شده نظاره گرِ کمترین سنین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
بر همت تمامی امّت صد آفرین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ) ۳
* (خیال خام دشمن)
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.