🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
گپی با بی بی
گویا که گفته ای بدِ اقوام شوهرت
باشد عروس خیره سر! این بارِ آخرت
گویا نگشته مردی ما خوب باورت!
شاهد بیاوریم دوباره به محضرت؟
اینجا صدای مرحبتان زیر می شود
کوچه ز سوتِ بلبلی اش سیر می شود
آتش، بس است! مایه شادیِ بزدل است
شانت همان سواریِ وامانده در گل است
حتی کلام اهل همان دور باطل است:
"بی بی برای اکثر ما بچه خوشگل است"
ما با غریبه صحبت دیگر نمی کنیم
آنچه نخست می شود، آخر نمی کنیم
اهل مزاح صحبت ما را گرفته اند
لبّ کلام اهل صفا را گرفته اند
باشد سوال تو که کجا را گرفته اند؟
فلاح زادگان همه جا را گرفته اند *
اینجا محله ها همه از تو فشاری اند
بهر قفس همیشه پی یک قناری اند
کوتاه صحبتم، نظرت را نگاه دار
در این مصاف، کرک و پرت را نگاه دار
جسم علیل و محتضرت را نگاه دار
بر این پیام، گوش کرت را نگاه دار
مایی که از سس تهِ بشقاب نگذریم 😅
کِی هسته ای به نوچه ی مو زرد تو دهیم؟
* بچه های محله فلاح تهران
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#مهدی_ستارزاده
🎼 دستگاه همایون
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
در راه عشق / دلداده ایم
ما بهر نبرد آخر آماده ایم ۲
بر لشکر کفر / شبیخون زنیم
ما تیشه به ریشهی صهیون زنیم ۲
"ای حیدر شهسوار وقت مدد است
ای زبدهی هشت و چار وقت مدد است
من عاجزم از جهان و دشمن بسیار
ای صاحب ذوالفقار وقت مدد است"¹
یا علی بگو و بزن ضربه به شیطان
یا علی بگو و بیا در قلب میدان
اتحاد ما را ببینند در خیابان
یا علی گوید یکصدا ملت ایران ۲
یا علی مولا / علی علی مولا ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
چشم من و / امر ولی
تحت امرتیم یابن سید علی ۲
از ما بخواه / صد بار جان
ماییم همه لشکر صاحب زمان ۲
"از کشور صاحب الزمان می آییم
پشت سر صاحب الزمان می آییم
ما از پی نابودی تو اسرائیل
با لشکر صاحب الزمان می آییم"²
یا لثارات آن فریاد محکم ماست
ما همان موجیم کآسودگی عدم ماست
تا ابد بالای بالا پرچم ماست
کشور ایران همچو جان و حرم ماست
ایران ایران / جاویدان ایران ۴
¹ ابوسعید ابوالخیر
² سید مجتبی شجاع
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#صدای_شما
🔊| بسوز که خوب می سوزی
🎙| کربلایی روح الله بهمنی
✍🏼| #طاها_تحقیقی با تضمین از #محمد_رسولی
📍| میدان هفت حوض تهران
✳️ متن شعر
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
هدایت شده از حامد کاشانی
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
* سوره مبارکه الفجر آیه ۱۴
إِنَّ رَبَّكَ لَبِالمِرصادِ﴿۱۴﴾
به یقین پروردگار تو در کمینگاه (ستمگران) است!
❇️ سخنان ارزشمند امام شهید انقلاب را در خصوص این آیه شریفه ببینید.
واسه نابودی اسراییل
این قرعه به نام ما افتاد
این فیض ملت ایرانه
(إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ)
هر چی نقشه داره اهریمن
یک لحظه همش میره بر باد
وقتی یار دین اللّهی
(إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ)
إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ * ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
توو این نزدیک دو ماه جنگ
هر روزش صد تا طبس رخ داد
دست حق فوق همه دستاس
(إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ)
وای از اون مدرسه ی میناب
این دنیا شده پر از بیداد
ای طاغوتِ نوچه ی ابلیس
(إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ)
إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
جنگیدن با لشگر ایران
کارِت نیس، خیلی وجود میخواد
بیشتر از اینا نشو مغرور
(إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ)
دیری نیس که وقت فتح قدس
غرق شادی بزنیم فریاد
این مشتِ گره شده میگه
(إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ)
إِنَّ رَبَّكَ لَبِالْمِرْصَادِ ۴
⚫️ سبک 👉🏼👉🏼👉🏼
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
51.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#زمینه #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
سوره مبارکه النساء آیه ۹۵
لا يَستَوِي القاعِدونَ مِنَ المُؤمِنينَ غَيرُ أُولِي الضَّرَرِ وَالمُجاهِدونَ في سَبيلِ اللَّهِ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم ۚ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ بِأَموالِهِم وَأَنفُسِهِم عَلَى القاعِدينَ دَرَجَةً ۚ وَكُلًّا وَعَدَ اللَّهُ الحُسنىٰ ۚ وَفَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ عَلَى القاعِدينَ أَجرًا عَظيمًا﴿۹۵﴾
(هرگز) افراد باایمانی که بدون بیماری و ناراحتی، از جهاد بازنشستند، با مجاهدانی که در راه خدا با مال و جان خود جهاد کردند، یکسان نیستند! خداوند، مجاهدانی را که با مال و جان خود جهاد نمودند، بر قاعدان [= ترککنندگان جهاد] برتری مهمّی بخشیده؛ و به هر یک از این دو گروه (به نسبت اعمال نیکشان،) خداوند وعده پاداش نیک داده، و مجاهدان را بر قاعدان، با پاداش عظیمی برتری بخشیده است.
❇️ سخنان ارزشمند امام شهید انقلاب را در خصوص این آیه شریفه ببینید.
هان ای تمام لشگر و آحاد مسلمین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
قله سجود کرده به درگاه مومنین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
در حمله ها به فرقه ی مرتدّ اِبستین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
طوفان به پا شده ست چنانکه بیا ببین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
این راه پر غرور رسد تا شکوه دین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
بر همت تمامی امّت صد آفرین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
هان! ای شکوه غیرت مردان استوار
گرچه تو باشی اندک و بدخواه، بی شمار
گرچه سلاحشان به نظر بوده مرگ بار
با اینکه آمدند همه سوی کارزار
قطعی ست نصر حضرت حق بر مجاهدین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
بر همت تمامی امّت صد آفرین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
تهدید می کنند، که تسلیمشان شویم
راضیِ بر پذیرش تصمیمشان شویم
در گام بعد، گرمِ به تعظیمشان شویم
شفاف؛ راغبند که اقلیمشان شویم
هان ای سپاه و ارتش بی مثل سرزمین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
بر همت تمامی امّت صد آفرین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
از عده ای هنوز صدایی نمی رسد
بر زخم خانواده دوایی نمی رسد
هر چه نمایش است به جایی نمی رسد
از این به بعد هم به نوایی نمی رسد
آینده است در ید یاران راستین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
بر همت تمامی امّت صد آفرین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
بودَش گمان دگر به دلِ خانه، شور نیست
چشم بصیر نسل تو، روشن ز نور نیست
دیگر جوان که دیده به راه ظهور نیست ... *
مردم! جواب دشمنمان جز حضور نیست
شهری شده نظاره گرِ کمترین سنین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
بر همت تمامی امّت صد آفرین
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ)
(وَ فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدينَ) ۳
* (خیال خام دشمن)
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#نوحه #دفاع_مقدس
#نبرد_با_اسرائیل
#احسان_جاودان
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
سبک ای لشکر صاحب زمان
ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش
بهر نبردی بی امان آماده باش آماده باش
در این نبردِ بی امان روح خدا پیدا شده
با خون رهبر شهید این عاشقی احیا شده
کوچه به کوچه منبرِ مرثیه ی سقا شده
تا عزت ایرانیان آماده باش آماده باش
ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش
بهر نبردی بی امان آماده باش آماده باش
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
با عزم محکم شما ظلمت به پایان می رسد
از فریاد خیابانها، قدرت به میدان می رسد
با یاری دین خدا نصرت فراوان می رسد
بهر شکست دشمنان آماده باش آماده باش
ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش
بهر نبردی بی امان آماده باش آماده باش
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دلتنگ جنگ و جبهه ها! فرصت کنون باز آمده
گویی دوباره دشمن بعثی به اهواز آمده
محکم نما فانسخه را هنگام اعجاز آمده
تا فتح بام این جهان آماده باش آماده باش
ای لشگر صاحب زمان آماده باش آماده باش
بهر نبردی بی امان آماده باش آماده باش
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.
🌹🌹🌹
🇮🇷🏴🇮🇷
#امام_و_رهبری
#رضا_تاجیک
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
دوباره عزت شیعه، دوباره خامنه ای
نشسته خامنه ای در کنار خامنه ای
هزار شکر دوباره حماسه ی هیهات
هزار شکر دوباره سلالة السادات
@Bipelak_ir
هزار شکر که شال امیر ما سبز است
شبیه قبل دوباره مسیر ما سبز است
هزار شکر که او چاره ی مصالح ماست
امام صالح ما هست و بعدِ صالح ماست
@Bipelak_ir
چه اتفاق قشنگی ست، عشق عیان شده است
که پیر میکده ی شیعیان جوان شده است
پسر شبیه پدر کوه ایستادگی است
نماد صبر و صداقت، نماد سادگی است
@Bipelak_ir
پسر شبیه پدر مظهر مقاومت است
زعیم جبهه ی حق رهبر مقاومت است
پسر شبیه پدر ماجرای مکتوم است
همیشه مقتدر است و همیشه مظلوم است
@Bipelak_ir
نشسته در دل او داغ خاندان شهید
و درک کرده غم و درد همسران شهید
در این زمانِ کم، او را عمیق فهمیدیم
و عاشقانه ی او را دقیق فهمیدیم
@Bipelak_ir
چه نافذ است بیانیه ی حماسی او
چه جامع است نگاه جهان شناسی او
ز قلب خویش بپرسید کیست این رهبر
قسم به مردم ما مردمی است این رهبر
@Bipelak_ir
وجود اوست که آرامش به این دریاست
کلام نافذ او "یطمئن قلبی" ماست
به شان رهبر و شان امام آمده است
برای مسئله ای ناتمام آمده است
@Bipelak_ir
در آسمان نگاهش چه نکته ها دارد
چه حکمتی ست که او نام مجتبی دارد
علی به جانب ما مقتدا فرستاده
برای جنگ جمل مجتبی فرستاده
@Bipelak_ir
رسیده تا که دهد پاسخ معادله را
به کشتن شتر سرخ، ختم قائله را
چه خوب! سید ما مرد پای پیکار است
که هر که شد پسر فاطمه جگردار است
@Bipelak_ir
تمام حیله ی تان، نقشه هایتان رد است
چرا که رهبر ما خوب جنگ را بلد است
زمان شناس و مسلط به کار تحلیلی است
و او دو مرتبه جانباز جنگ تحمیلی است
@Bipelak_ir
خطاب می کنم امشب همه خوارج را
خواص بی شرف صاحب مدارج را
پیام غیرت ما را به غیرها برسان
به طلحه های زمان و زبیرها برسان
@Bipelak_ir
فداییان کلام امام می مانیم
قیام کرده و پای قیام می مانیم
غلاف گردد تیغ بیان ما؟! هرگز
حسن غریب بماند میان ما؟! هرگز
@Bipelak_ir
نمی رویم به زیر تمام داعیه ها
به زیر منت و ظلم همه معاویه ها
خدا نگاه نموده به ما فدایی ها
خوشا به حال دل مست مجتبایی ها
@Bipelak_ir
گرفته دست مرا بارها مرام حسن
حسن امام من است و منم غلام حسن
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت |
.