🏴 #محرم۱۴۰۵
#شور #ذکر #دم شروع شور اذن دخول
#عاشقانه_امام_حسین علیه السلام
#حسین_روشنازاده
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
اینجا حسینیه نه
اینجا حرم امن خداست
تکیه نگو اصلا، نه
اینجا خود کرببلاست
*« فَإنَّکَ فی حرمٍ مِنْ حرم الله »
صلی الله علیک یا اباعبدالله
اُدخُلوها ۳ بسلامٍ آمنین
به اذن حق - حضرت رب العالمین
و به اذن حضرت ختم المرسلین
و به اذن آقا مولا - بابا - امیرالمومنین
و به اذن بی بی - زهرا - سیده النساء العالمین
أَیُّهَا الزُّوَّار ( ای زوار امام حسین)
اخْلَعُوا نِعَالَکُمْ ( نعلین هاتونو در بیارید)
و اخْفِضُوا رُءُوسَکُمْ (سرهاتونو پایین بندازید)
وَ ارْفَعُوا أَیْدِیَکُمْ ( دستاتونو بیارید بالا)
و سَلِّموا عَلَی الحسین ( به امام حسین سلام بدید)
حسین - اباعبدالله ۳
حسین حسین حسین حسین
➖➖➖➖➖
* قال الصادق علیهالسلام
الکافی جلد ۴ ، ص ۵۷۶
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#شور
#عاشقانه_امام_حسین علیه السلام
#حسین_روشنازاده
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ای عهده دار ، من بی دست و پا
اسمت پناه ، دل هر مبتلا
ای علت گریه صبح و مساء
لطفی کن و باز ، ببرم کربلا
«یکی درد و یکی درمان پسندد
یکی وصل و یکی هجران پسندد
من از درمون و درد و وصل و هجران
پسندُم آنچه را جانان پسندد ۲»
شکسته بالم - بنگر بر حالم
ای همه زندگی ای مُنتَهَی الآمالم
دوا درمونم - بسته به تو جونم
توی تاریکی قبرم از تو می خونم
اباعبدالله یا اباعبدالله
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ای رحمت واسعه و فیض عام
ای سایه ات بر ، سر ما مستدام
ای مهربان تر ، ز پدر مادرم
بر محضرت هر ، شب و صبح السلام
اگر چه در غبار روزگارم
ولی دل بر علی اکبر سپارم
به روز محشرم فریاد برآرم
«خدایا من حسین را دوست دارم ۲»
بلند آوازه - کرمت اعجازه
روضه هات برام شبیه پر پروازه
به تو دل دادم - نمیره از یادم
که همیشه برام از تو می گفت استادم
اباعبدالله یا اباعبدالله
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#شور
#شهادت_حضرت_رقیه سلام الله علیها
#میلاد_قبایی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
بهشت رقیه
امام حسین رو قلب من نوشت رقیه
پناه رقیه
یه بار منو توو روضه کن نگاه رقیه
پناه رقیه
نوکر خونه ت خوشبحالشه
عشقِ به این بیرق مدالشه
چندین و چند ساله اینو می گم
همه دنیای من سه سالشه
خانوم سه ساله
غم تو بی مثاله
هیئت بیام و از تو نخونم محاله
کرببلامو به تو دادن حواله
خونم بریزه پای تو بی بی حلاله
مدد رقیه رقیه رقیه
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ازل رقیه
فقط به عشق تو می گم غزل رقیه
ابد رقیه
می گیرم از اسم تو من مدد رقیه
مدد رقیه
ای قشنگترین گل باغ حسین
واس دیدن تو مشتاقه حسین
یا رقیه یا رقیه جان مدد
ذکر روز و شب عشاقِ حسین
نامی رقیه
نفسامی رقیه
احیاگر عشق امامی رقیه
از بچگی ذکر لبامی رقیه
تو قهرمان عرصه ی شامی رقیه
مدد رقیه رقیه رقیه
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
💠 همیشه اصالت رو حفظ کنید و اشعارتون رو از شعرا و انجمن هایی انتخاب کنید
که برای تولید آثار و خدمت به اهل بیت(ع) سالهاست زحمت می کشند.
#پیش_زمینه برادران عزیزمون در انجمن ادبی #تکیه_نوکری رو بشنوید و آثار خوبشون رو دنبال کنید.
ای صبح روشن شبهای انتظار
دنیای بی غم فردای انتظار
سقای کوثر صحرای انتظار
اقای مردم تنهای انتظار ...
تکیه نوکری را در ایتا و روبیکا با همین نام دنبال کنید.
@tekyenokari 👈
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمینه
#شهادت_حضرت_رقیه سلام الله علیها
#محسن_طالبی_پور
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
بابایی همش چشام به راهه
هر نفسی می کشم با آهه
تو رو صدا می زنم میاد زجر
صدا زدنت مگه گناهه؟
دردت به سرم / خونه جگرم
بابایی بیا / از اینجا ببرم
بابایی بیا ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
می دونی؟! اینا دوسم ندارن
اشک منو خیلی در میارن
موقعی که تشنمه جلو من
کاسه ی بدون آب میذارن
می بینم عذاب / با چشم پر آب
یاد لبتم / من حتی توی خواب
بابایی بیا ۴
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
موهای کمندمو یادت هست
گل گلوبندمو یادت هست
چادری رو که برام خریدی
پیرن بلندمو یادت هست
با زور همه رو / دزدیدن ازم
بابا چی بگم / ز غارت شدنم
بابایی بیا ۴
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.
🏴 #محرم۱۴۰۵
#زمزمه
#شهادت_امام_حسین علیه السلام
#عاشورا #گودال_قتلگاه
#سبک_دلا_پر_از_غم_حسینه
#بهمن_عظیمی
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
ضربه پیِ ضربه دمادم
یه ذره جا، اینهمه آدم؟
زخمیه کل پیکرت / ریخته یه لشکر رو سرت
دیدم رو سینهت پا گذاشتن
منم دارم جون میکَنم / دارم خودم رو میزنم
خواستم بیام پیشت، نذاشتن
بیچارم - کرد این غم - چیکار کنم که ناگزیرم
جونم اومد بر لب - نفس بکِش که من نَمیرم!
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
مقتلو موج خون گرفته
مادرمون زبون گرفته
دوباره خَم شد کمرم / بی کس و مظلوم پسرم
چقد اذیت شدی مادر
خیلی بهش گفتم نَبُر / دارم میبینم که چطور
زجرت میده با کهنه خنجر
آخر تشنه موندی - حسینم ای غریب مادر
روضه خونِت میشم - از این به بعد تا روز محشر
〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir
شهید عریان بدن من
برادر بی کفن من
افتاده زیر پا تنت / زخمای روی بدنت
کشته منو قسم به جونت
شهید تشنه کام من / میرسه به مشام من
از دل گودال بوی خونِت
شمشیرا - رو تن موند - سرنیزهها تا جگرت رفت
جسمت موند - رو خاک و - تو دست این و اون سرت رفت
⚫️ سبک: eitaa.com/Bipelak_ir/3808
موسسه ادبیات آیینی بی پلاک
تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام
.