eitaa logo
اشعار آیینی بی پلاک
10.2هزار دنبال‌کننده
225 عکس
116 ویدیو
12 فایل
Bipelak.ir موسسه ادبیات آیینی بی پلاک ادمین @Bipelak_Bidel این کانال توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سامانه "ساماندهی محتوای شامد" به ثبت رسیده است. کد شامد: 1-1-732803-61-0-1 لینک شناسنامه: http://t.me/itdmcbot?start=bipelak_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🏴 سلام الله علیها علیه السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir سلام عالم به محضرِ / بانو علیا مخدره زینب اسم اعظم علی / زینب ارتش یک نفره زینبا زینب تا همیشه قهرمان کربلا زینب صبر تو فوق تموم انبیا زینب به تو حتی خدا گفته مرحبا زینب قیامه، صاحب مقامه، عالم به نامِ (زینب) ۳ فراتر، از هر چه باور، تکرار حیدر (زینب) ۳ چه شانی، داری چه صحنی، اسطوره یعنی (زینب) ۳ زینب زینب 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir کربلا تا کوفه یکسره / اسیرِ خروشِ زینبه بعد اباالفضل توو کربلا / علم روی دوش زینبه سروره زینب ذوالفقارِ در نیام حیدره زینب خطبه هاش یعنی که فوق بشره زینب یه تنه برا خودش یه لشگره زینب قیامت، کوه صلابت، راویِ نهضت (زینب) ۳ خلاصه، دشمن شناسه، اوج حماسه (زینب) ۳ اصیله، جانم عقلیه، دشمن ذلیلِ (زینب) ۳ زينب زينب 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir کوه استوار کربلا / کیه به جز عباسِ علی ذوالفقار دست حیدره / عجب منصب بی مثلی ساقیا ساقی ای علمدار حرم قبله ی عشاقی تو با دستات تا ابد ستون آفاقی همه فانیَن ولی تو همچنان باقی علمدار، ای مرد پيکار، مشتاق دیدار (عباس) ۳ دل و جان، ساقی مستان، هستم به فرمان (عباس) ۳ کفیله، عشق عقیله، ماه قبیله (عباس) ۳ .
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ✏️ بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 🔸ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
🏴 علیه السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir حالم خوب نیست دارم می‌میرم انگار از رو دوشم بارِ غمت رو بردار تنها موندم بلندشو ای علمدار دریای تشنه کامم - سقای با مرامم با رفتن تو حالا - تنهاترین امامم سخته برام ببینم - با نیزه همنشینی ای ماه در خسوفم - چرا روی زمینی برادرم اباالفضل ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir بی تو روزم مثل شبِ سیاهه تنها من نه، یه خیمه بی پناهه پاشو عباس! سکینه چشم به راهه بلندشو ای حبیبم - ببین چقد غریبم باور نداشتم هیچ وقت - غمت بشه نصیبم خیلی برای زینب - مصیبتت عظیمه نمیشه دست بهت زد - وضعیتت وخیمه برادرم اباالفضل ۴ ⚫️ سبک: eitaa.com/Bipelak_ir/3834 موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام .
🏴 علیه السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir دردای دل قدّ هفت آسمونه تا عمر دارم داغت به دل می‌مونه تیکه تیکه تنت توو خاک و خونه امان ای دادِ بیداد - کارم به گریه افتاد جز گریه آخه کاری - ازم که برنمیاد این جسم خُرده خُرده - اشکامو در آوُرده مصیبتت دلم رو - به دست غم سپرده علی علی بُنَیَّ ۴ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir دست تقدیر به دل یه دنیا غم ریخت وقتی دیدم تو رو یهو دلم ریخت من موندم با دنیایی که به هم ریخت! دنیا چه بی وفا شد - مؤذنم فدا شد خوردم زمین کنارت - روح از تنم جدا شد باور نداشتم هیچ وقت - این روزا رو ببینم باید جَمِت کنم تا - روی عبا بچینم علی علی بُنَیَّ ۴ ⚫️ سبک: eitaa.com/Bipelak_ir/3834 موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | .
🏴 علیه السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir تنت میان غباری که پا شده گم بود عبای محترمت زیر پای مردم بود به طور آمده ام، دیده ام که در گودال خدای عزوجل با تو در تکلم بود @Bipelak_ir غدیر خم شد و دستم به سمت بالا رفت برید دست مرا چون به دست من خُم بود کسی بدون وضو دست زد به گیسویت که خنجرش به گلوی "یُطَهِّرکُم" بود @Bipelak_ir بخند اگر که نخندی جهان فروپاشد که نیّت من از این آمدن، تبسم بود طواف دور سرت کردم و زمین خوردم نبوده ام متوجه که بار چندم بود @Bipelak_ir گلوی من که فقط نام تو زده فریاد بریده شد به سه شعبه، که بی ترحم بود میان ساحل آغوش تو شدم آرام اگرچه خون شریف تو در تلاطم بود @Bipelak_ir چنان به پیکر ما پایکوبی نعل است که حرف چرخش دستاس و سنگ و گندم بود دلم برای تو مظلوم! این چنین می‌سوخت شبیه در که میان شرار هیزم بود موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام .
🏴 علیه السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir مبارک است چه خوش خون شده قبای تنت حنا کشیده بر این گیسوی شکن شکنت مبارک است تو را منزلی که روی نی است چه شد که زیر سم اسب‌ها شده وطنت @Bipelak_ir برای تهنیت این سنگ‌ها به صف شده‌اند یکی میان همه بوسه زد روی دهنت مرا به نفحه ی لبخند خویش احیا کن کنون که قاتل من گشته دست و پا زدنت @Bipelak_ir به قدر گفتن یک "یا حسین" لب بگشا به خون نشسته چرا "یا حسین" و "یا حسن"ت عبا نمانده برایم تو را بپوشانم خدا کند که عبای حسن شود کفنت @Bipelak_ir تو را به سینه کشیدم بیاورم خیمه چگونه یک تنه تشییع می‌شود بدنت بدا به حال عروسی که بعد از این همه داغ فقط تو را بشناسد به پاره پیرهنت موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام .
🏴 علیه السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir "القطره" قطره‌ای ست به بحر خصائلش باشد "بِحار" تشنه ی ذکر فضائلش طفلی که بود حاجِب درگاه او امام طفلی که بوده عرش خداوند حاملش @Bipelak_ir حبل المتین نشانه بند قماط اوست خوشبخت سالکی که بر آن بند شد دلش حاجت رواست هر که به گهواره شد دخیل حاجت رواست هر که بیان کرد مشکلش @Bipelak_ir آن خطبه‌ای که وقت تلظی بیان نمود یک "خطبه تُطُنجیه"* بوده است داخلش بین قنوت دست پدر گشته شرمگین باید دعا کند برسد مرگ عاجلش @Bipelak_ir رو زد پدر برای لب او به شمرها شاهی که بود کوثر و تسنیم، سائلش از نور نحرگاه شریفش عجیب نیست زانو زده است تیر سه شعبه مقابلش @Bipelak_ir او "جامعه کبیره" اهل خیام بود این خون پاک بوده یکی از دلایلش خون را تبرکاً به ملائک سپرده‌اند خون را کشید پیر مغان بر شمایلش @Bipelak_ir آن کودکی که خانه‌اش آغوش اولیاست شد نیزه گاهواره و شد خاک منزلش * خطبه تُطُنْجیّه، عنوان خطبه‌ای منسوب به حضرت امیرالمومنین علی (ع) که از حیث تاریخ اندیشه‌های غیررسمی در میان امامیه، درخور اهمیت است. موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام .
🏴 علیه السلام علیه السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir آباد می‌شویم تو ما را خراب کن ما را مریض خود بنما و جواب کن شیرین سخن‌تر از تو که پیدا نمی‌شود با حرف تلخ هم شده ما را خطاب کن @Bipelak_ir ما را میان گیسوی خود منزلی بده تطهیرمان نما به نگاهی شراب کن ما را هزار مرتبه داغ تو کشته است ما را هم از صحابه پاکت حساب کن @Bipelak_ir ما جرعه جرعه جام عطش نوش می‌کنیم ما را ز شرم آن لب خشکیده آب کن ما را به سخت جانی خود این گمان نبود مارا ذبیح روضه طفل رباب کن @Bipelak_ir بند دلی به بند قماطش گره بزن ما را اسیر گریه ی بر آن جناب کن خونی بپاش بر رخ بی‌جان آسمان قبه بساز و ادعیه را مستجاب کن @Bipelak_ir وجه خدای عزوجل! جلوه ای نما با خون حنجر علی اصغر خضاب کن موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام .
🏴 علیه السلام علیه السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir مرا به دار بیاویز! دار گیسویت بریز خون مرا! نذر تیغ ابرویت تیممی بنما خاک را مطهر کن فدای گرد و غبار نشسته بر رویت @Bipelak_ir هوای کرببلا یک دم از تنفس توست وهب شبیه مسیح است مست هو هویت طواف کرببلا واجب است بر کعبه به انبیا همه فرض است آمدن سویت @Bipelak_ir به پیشگاه تو زانو زدند خیل ملک که سر نهاده علی اکبرت به زانویت عجب مقام بلندی، خداست گریه کنت چه جایگاه عجیبی، سَنان* ثنا گویت @Bipelak_ir به شانه‌های تو تکیه نمود عرش خدا چه شد که تکیه به یک نیزه داد بازویت چه شد که آیه تطهیر روی خاک افتاد چه شد که پنجه ناپاک رفت در مویت @Bipelak_ir نشست تیر سه شعبه به قلب مادر تو نشست تیزی مسمار بین پهلویت ابوترابِ حرم روی خاک افتاده نجف، بریده گلو، جان سپرده در کویت * سَنان بن اَنَس بن عَمْرو نَخَعی از لشکریان عمر بن سعد در واقعه عاشورا که بنا بر برخی نقل‌ها، سر حسین بن علی(ع) را از تن جدا کرد. موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | اینستاگرام .
🏴 علیه السلام 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir مرد شدی / شنیدی بابات غریبه کوه درد شدی مرد شدی / حتی از یه قطره بارون دیگه دلسرد شدی مرد شدی / کوه درد شدی گریه هات میگه دمای آخری - می خوای بری تو که از تموم لشکر حسین - کوچیک تری نوه ی حیدری و‌ برا خودت - یه لشکری فقط شیش ماه برات زحمت کشیدم ۲ بری بعد تو من مادر شهیدم علی لای لای ، علی لای لای لالایی ۲ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️ @Bipelak_ir دیر شده / تو که رفتی یه شبه رباب هم پیر شده پیر شده / آب آوردن واسه ما، ولی دیگه دیر شده پیر شده / خیلی دیر شده با همون تیری که عمو رو زد / تو رم زدن چجوری آخه من خاک بریزم / روو این بدن ای کوچیک ترین شهید کربلا / ای بی کفن یه جرعه آب فقط واسه تو بس بود ۲ برو! دنیا برای تو قفس بود علی لای لای ، علی لای لای لالایی ۲ موسسه ادبیات آیینی بی پلاک تلگرام | ایتا | بله | سایت | .