eitaa logo
Blue².
61 دنبال‌کننده
764 عکس
64 ویدیو
0 فایل
‌ - من جوانه ای هستم میان ویرانه‌های گذشته ام.. / ‌
مشاهده در ایتا
دانلود
Blue².
می‌گویند اعتماد را باید به دست آورد، نمیدانم چگونه است که بعضی دست به کار نیاورده تمام اعتماد‌مان را
این روز ها حال عجیبی دارم عزیزم گویی معلق و آویزان گیر افتاده ام و در نمی دانم ترین حالت ممکن گرفتار گشته ام به گونه ای کنه نه کلمه برای بیان احساساتم پیدا و نه جمله برای توصیف آن عواطف غریب صرف می نمایم ، اگر بخواهم صادق باشم ،گویی خودم نیز نمی دانم که این چه حادثه ای است که برمن رقم می خورد . شاید نوعی حس خفگی یا گونه ای از ناتوانی و درماندگی را زندگی می کنم که گنجاندن آن در باب کلمات و واژه ها کاری است بس صعب و چه بسا ناممکن . من به خود و نیز تو می نگرم که چگونه دست سرنوشت میان ما فاصله ای خلق نموده که دست های ما را از یکدیگر جدا کند یا شاید همدلی ها و پناه بودن های ما برای همدیگر را از ما سلب نماید . گاهی دوام آوردن برایم چون کابوسی است دردآور و همواره آرزو می کنم که ای کاش همه چیز جور دیگری رقم می خورد و یا این تجربه زیسته ی نه چندان دلپذیر و دوست‌داشتنی ما آدمیان زیبایی های بیشتری را در خود جا می داد و گاهی نیز می اندیشم به اینکه شاید من زیاد از حد منتظر و کمال خواه هستم . می دانم این بیانات و سخن ها کمی مغشوش و غیر منسجم است اما چه کنم که این اتاقچه ی مهجور ذهن بنده ی حقیر نیز به همین اندازه آشفته است . الا ای حال همواره تمنا خواهم کرد صبری را به اندازه رنج هایم و زندگی ای که کمی با من بیشتر مدارا کند و اندکی زیبا تر سپری شود .
جمعه🚮/
😭🙏🏼✨
تو مهم بود بمانی ک نماندی ، رفتی . جان ک باید برود سفت ب من چسبیده . ‌.
بچها بنظرم خیلی حیفه نرگس تو زندگیتون نداشته باشید.
منو نرگسای زندگیم هرسری قرار میذاریم باهم گریه کنیم اما تو وحشتناک ترین مشکلات زندگی بازم در کنار هم دلقکیم🙏🏼
📀 چطوری با عنصر آتیش ( آریس، لئو، سجتریس ) حرف بزنیم که ازمون خوشش بیاد؟ اینا از آدمی خوششون میاد که تو حرف زدنش حس زندگی باشه، نه سنگینی و تحلیل زیاد. وقتی باهاشون حرف می‌زنی نباید زیادی پیچیده یا کند باشی، باید یه جورایی حس کنن داری باهاشون “هم‌مسیر” می‌شی، نه اینکه فقط داری نگاهشون می‌کنی. یه شوخی ساده، یه واکنش سریع، یه ذره جسارت توی لحن… همینا باعث میشه تو ذهنشون بمونی. ایده برای چت با آتیش‌ها اینجوریه که شروع‌هات باید زنده باشه، نه خشک. مثلاً به جای پیام‌های معمولی، یه چیزی بفرستی که واکنش بسازه: «حدس بزن الان کجام؟» یا «یه چیزی دیدم یاد تو افتادم ولی نمیگم چیه 😭». اینا سریع وارد بازی میشن چون از تعامل لذت می‌برن. حتی بحث‌های سبک و challenge دادن هم براشون جذابه، مثل «فکر می‌کنی کی تو این بحث حق داره؟ من یا تو؟»