منو نرگسای زندگیم هرسری قرار میذاریم باهم گریه کنیم اما تو وحشتناک ترین مشکلات زندگی بازم در کنار هم دلقکیم🙏🏼
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
📀 چطوری با عنصر آتیش ( آریس، لئو، سجتریس ) حرف بزنیم که ازمون خوشش بیاد؟
اینا از آدمی خوششون میاد که تو حرف زدنش حس زندگی باشه، نه سنگینی و تحلیل زیاد. وقتی باهاشون حرف میزنی نباید زیادی پیچیده یا کند باشی، باید یه جورایی حس کنن داری باهاشون “هممسیر” میشی، نه اینکه فقط داری نگاهشون میکنی. یه شوخی ساده، یه واکنش سریع، یه ذره جسارت توی لحن… همینا باعث میشه تو ذهنشون بمونی.
ایده برای چت با آتیشها اینجوریه که شروعهات باید زنده باشه، نه خشک. مثلاً به جای پیامهای معمولی، یه چیزی بفرستی که واکنش بسازه: «حدس بزن الان کجام؟» یا «یه چیزی دیدم یاد تو افتادم ولی نمیگم چیه 😭». اینا سریع وارد بازی میشن چون از تعامل لذت میبرن. حتی بحثهای سبک و challenge دادن هم براشون جذابه، مثل «فکر میکنی کی تو این بحث حق داره؟ من یا تو؟»
هدایت شده از |it's lie|★
بچه ها "مامان"ِ که همیشه هست همیشه وجود داره مثل این آدما نیست میدونید گاهی اوقات ممکنه از دستش خسته شید اما به وجودش که فک کنید لبخند میاره رو لبتون هرچند که ممکن نیست مادری بد باشه .