یکی از تلخترین شکل های فرسودگی روانی اینه که :
دیگه حتی حوصله توضیح دادن ناراحتیت رو هم نداری.
بعضی دلتنگیها فقط دلات را تنگ نمیکند
جهان با این بزرگی برای تو کوچک میشود. . .
اگر روزی از من بپرسند او که بود؟!
خیلی کوتاه و مختصر خواهم گفت :
او باقی جانم بود:))