رفتنت خواب بدی بود دلم میخواهد
که از این خواب پریشان بپرم گریه کنم
از خود صبح فقط منتظرم شب برسد
تا پتو را بکشم روی سرم گریه کنم
تغییر کردهام و یاد گرفتهام ؛
انسانها برای جمع شدن پیکرشان نیاز به فروپاشی عمیق دارند...
برای فروپاشیدنم از تو بسیار ممنونم.
«مهمتر از چشم های نافذ ، حرف های زیبا و دست های گرم ، میل به نرفتن است.
مطمئن باشی که نمیرود ، حتی قیامت شود!»