فرآیند قطع ارتباط من خیلی یهوییه ؛
یهو احساس میکنم چرا این آدم باید با من اینجوری رفتار کنه؟ پس خداحافظ.
𝐵𝓁𝓊𝑒𝒷𝑒𝓇𝓇𝓎
شک دارم به وجودت...
مامانبزرگم میگه :
دونهای برگ بیاذن خدا از روی درخت نمیوفته..
خدایا یعنی تو میخوای انقدر همهچيز بد پیش بره؟!
تو دلت میخواد انقدر حال من بد باشه؟!
چرا آخه مشتی؟