ویکتور هوگو چقدر زیبا میگه:
"آدم دوستانش را از دست نمیدهد، دشمنان مخفی اش را پیدا میکند، دوستان واقعی هر اتفاقی بیوفتد تا پایان دوست می مانند."🌀
نمیدونم چطور بگم ولی یه روزایی دلم میخواد وجود نداشته باشم نه غمگینم،نه ناراحت،نه ناامید و نه هیچ چیزی شبیه به اینها صرفا تحمل وجود داشتن رو از دست میدم.....
تا میام ببخشمتون بازم یادم میاد که چقدر آدمای بی لیاقتی بودید و عملیات ناموفق لغو میشه🌚✨.
اگر من آبی باشم، تو همان اقیانوسی هستی که تمامِ وجودم را در خود جای دادهای💙🥲
@BlueeMoonn💘🌑