آدما خیلی دیر میرسن،خیلی دیر محبت میکنن،خیلی دیر میفهمنت،خیلی دیر پشیمون میشن و دقیقا بین همین فاصلههاست که از چشمت میوفتن و دیگه هیچ وقت بهشون حسی پیدا نمیکنی.
سطح لجبازی من: اگه بهتون چیزی گفتم که برخورد ، لطفا بگید دوباره تکرارش کنم ممنون:)))))))))