‹ بعضیارو دوست داری ، از بعضیا متنفری ؛
اما لعنت به اونایی که متنفری از اینکه دوستشون داری .›
اتفاقا من آدم حساسیم،
نمیفهمم چرا هر کس منو میبینه میگه:
'مگه تو چیزیم برات مهمه!؟'
اره هست،برای من خیلی چیزا مهمه،
فقط از دور یکم سرسخت به نظر میام.