کلمه ِ مادر از دو بخش تشکیل میشه ..
"ما" و "در" 🙂
و داستان یتیمی ما از کنار در شروع شد...
هدایت شده از بٰـآبُالْـࢪَّﺟـٰٓاء؛
ابجیگلم؟
خواهرگلم؟!
صداموداری؟..
حضرتزهرارومیشناسی؟!
امروزشهادتشه؛
توبادوستاتمیریبیرون؟!:)
بیرونمیری...
حجابتکو؟:)
میدونستیهرنگاهنامحرمیکهبموهاتوبدنتبیوفتهیدردِرودردایخانوم؟!🙂
بیابهمقولبدیم...
بخاطرخانوم؛
حجابتوسرتکنی:)🙂
حجابتورعایتکنی..
میگیچادردستوپاگیره؟!
عارهخب؛
دستوپاروجممیکنهکگناهنکنیم:)
روقولتبمون🙂✋🏻
هدایت شده از - فاروق ؛
۹۰۰ تایی نشیم آیا؟؟👩🏻🦯😔😂
یه بزگواری کنید دوستان، تو چنلاتون فور کنید این پیامو منم عوضش امشب تگ چنلتونو میفرستم،
جهت ارسال تگ: @majnon_128_313
#فورمرامی
بُکاءالحسِیـن .
۹۰۰ تایی نشیم آیا؟؟👩🏻🦯😔😂 یه بزگواری کنید دوستان، تو چنلاتون فور کنید این پیامو منم عوضش امشب تگ چنل
تگ نمیخواد سید؛ همینجوری میذارمش...
رفقا، حمله ور شید سمت کانال قشنگشون...
هدایت شده از هـٰانول سابق
https://eitaa.com/boka_220
طرفدار پویانفر هستین ؟
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اولین فاطمیه است که دیگه کنار ما نیستی🥲🖤
باباجونم سلام مارو به حضرت مادر برسان؛ 💔
#شهید_جمهور
🕊⃟آمد به خط فاطمیون سر بزند کھ شب
شد ، گفتیم لابد میرود یک جایـے دور از
هیاهوی رزمندهها استراحت کند ،
کفش هایش را گذاشت زیر سرش گوشه
اتاق دراز کشید، خودمان خجالت کشیدیم
اتاق را خلوت کردیم کھ چند ساعت
استراحت کند :)🌱
#شهیدحاجقاسمسلیمانے
#سرباز
🔴پخش زنده مراسم عزاداری ایام فاطمیه ۱۴۰۳ دهه اول
https://www.aparat.com/reyhane.info/live