eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
باور کنید چادر شما نعمت است ، قدر این نعمت را بدانید که به برکت مجاهدت حضرت‌ زهرا‌ سلام الله علیها بدست آمده . -شهیدمجتبی‌بابایی‌زاده
هدایت شده از مأوا
أمّا حُزني فَسَرمَدٌ... وَ أمّا لَيلي فَمُسَهَّدٌ... اندوه من در فقدان ‎فاطمه... هميشگى است... و از اين پس،.. هر شبِ من تا سحر... به بيدارى خواهد گذشت‌... | مولا علی(ع)نهج‌البلاغه، خطبه ۲۰۲
هدایت شده از ‌:)
[«أَمَّا حُزْنِی فَسَرْمَدٌ وَ أَمَّا لَیلِی فَمُسَهَّدٌ …» دیگر از شدت غم،شبها خواب به چشمانم نمی‌آید.. -امیرالمؤمنین در فراق فاطمه‌اش..] |جیران|
هدایت شده از ســـــراج🌱
https://daigo.ir/secret/5627594275 ناشناسمونه✨ سوالی نظری انتقادی؟ درخدمتم💛 اینجا بگید که دوست دارید پرایوت من رو داشته باشید؟
سلام و وقت بخیر اگر تمایل داشتید تشریف بیارید ممنون @badreih . چشم حتما حمایت
نگاھت میکند.. این‌یعنے‌حواسش‌ھست☝️🏼 بہ‌ راھت🚶🏻‍♂ بہ‌ انتخابــت🗞 توھم‌حواست باشه که‌ ؛ شرمندہ‌اش‌ نشۍ رفیق..
بچه‌ها به خدا از شهدا جلو میزنیـــد، اگه ڪوفتِتون بشه لذَّتِ گناه ڪردن! 🌿
رفیقش‌میگفت: درخواب‌محسن‌رادیدم‌کہ‌‌‌میگفت: هرآیہ‌‌‌قرآنۍ‌کہ‌‌‌شمابراۍشهدامۍخوانید دراینجاثواب‌یك‌ختم‌قرآن‌رابہ‌‌‌اومۍ‌دهند:))🌱! ونورۍهم‌برای‌خواننده‌آیات‌قرآن؛ فرستاده‌مۍشود.. -شهیدمحسن‌حججی
هدایت شده از عِشق‌ِ اَلَسْت☫`
مجنون خواست که پیشِ لیلی نامه نویسد، قلم در دست گرفت و این بیت گفت: خَیالکَ فِی عَینی. وَ اِسمُکَ فی فَمِی. وَ ذِکرُکَ فی قَلبی. اِلی اَینَ اکتُبُ؟ خیالِ تو مقیمِ چشم است. وَ نام تو از زبان خالی نیست. و ذکرِ تو در صمیمِ جان جای دارد. پس نامه پیشِ کی نویسم؟ چون تو در این محل‌ها می‌گردی؛ قلم بشکست و کاغذ بدرید ... -فیه‌مافیه
_نگاه‌شوق‌وامیدم‌به‌آن‌دم‌صبحی‌است که‌خاک‌رابه‌قدومت‌چوطورخواهی‌کرد!