بسنیستجدایی؟! ..
میشودفاصلههایمانراباآغوشی
ازجنسضریحتبهپایانبرسانی:)
#صدوبیستوهشتِقلبـم
کاش میشد به بعضیا بگم؛
من نه خوابم میاد
نه درسام مونده
نه امتحان دارم
نه حوصلم سر رفته
نه خستم...
من فقط دلتنگم! همین...
بُکاءالحسِیـن .
- و دُنیا . .زَخمهایَش ،درمان نخواهدداشت . - مولاعلی'؏' -❤️🩹
؛ هرکس از خدا ترسید ؛ خدا همه چیز را ، از او میترساند .
مولاعلی'؏' -❤️🩹
همیشهآیه"وَجَعَلْنا"را زمزمهمیکرد
گفتم:آقاابراهیماینآیهبرایمحافظت
درمقابلدشمنه،اینجاکهدشمننیست
نگاهمعناداریکردوگفت:دشمنی
بزرگترازشیطانهموجوددآره؟
#شهیدابراهیمهادی
#شهیدانه
از علامه طباطبایی پرسیدم
آیا امکان ملاقات حضرت ولیعصر
وجود دارد یا خیر؟!
فرمودند:بله،به سه شرط:
¹.تقوای کامل
². عشق فراوان
³. مداومت به خواندن زیارت آل یس
دروغ چرا..؟
ما همهمون فقط با عشقِ
اولاد فاطمه(سلاماللّهعلیها)
تونستیم آدمای بهتری بشیم؛
همین...