eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
بس‌نیست‌جدایی؟! .. میشودفاصله‌هایمان‌راباآغوشی‌ ازجنس‌ضریحت‌به‌پایان‌برسانی:)
آقای ابا عبدالله ما صبور نیستیم.. ما رو با دوریت امتحان نکن.. بخدا فراق رسید به مغز استخونمون... دلتنگی کل وجودمونو گرفته... سراسر دردیم پر از بغضای گیر کرده تو گلوییم(:/ به دادمون برس ارباب... به دادمون برس... 🙂💔
کاش میشد به بعضیا بگم؛ من نه خوابم میاد نه درسام مونده نه امتحان دارم نه حوصلم سر رفته نه خستم... من فقط دلتنگ‌م! همین...
مادر،منمپسرت .. منمحسیـن💔:)
همیشه‌آیه‌"وَجَعَلْنا"را زمزمه‌می‌کرد ‌گفتم:آقاابراهیم‌این‌آیه‌برای‌محافظت درمقابل‌دشمنه،اینجاکه‌دشمن‌نیست نگاه‌معناداری‌کردوگفت:دشمنی بزرگترازشیطان‌هم‌وجوددآره؟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
از علامه طباطبایی پرسیدم آیا امکان ملاقات حضرت ولی‌عصر وجود دارد یا خیر؟! فرمودند:بله،به سه شرط: ¹.تقوای کامل ². عشق فراوان ³. مداومت به خواندن زیارت آل یس
دروغ چرا..؟ ما همه‌مون فقط با عشقِ اولاد فاطمه(سلام‌اللّه‌علیها) تونستیم آدمای بهتری بشیم؛ همین...
؛ راحة‌لبال؟ بالتأكيدقرآن🤍 . آرامشِ خاطر ؟ قطعا قرآن ِ ♥️✨:)
☺️😊
سرمایہ محبت ِ دین من زهراست     ‌من دین ِ خویش را به دو دنیا نمیدهم . . .🫀)