eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی‌ازنکات‌مهم‌دربررسی‌کیپاپ‌این‌است‌که‌نقدکیپاپ،نه‌نقدفرهنگ،نه‌نقدموسیقی‌سنتی‌ونهنقدباورهای‌مردم‌کره‌است.کیپاپ‌سبکی‌ازموسیقی‌نوین‌کره‌است‌که‌بشدت‌ازغرب(به‌لحاظ‌شکلی‌ومحتوایی)تاثیرگرفته‌. بسیاری‌ازکی‌پاپرهافکرمی‌کننداین‌موسیقی‌باباورها،دین‌وسبک‌زندگی‌دینی‌آنهامنافات ندارد بلکه‌به‌آنهاامیدمی‌دهدوبه‌آنهاحال‌خوبی می‌دهد! کی‌پاپ‌و ...فقط‌یک‌موسیقےنیست سبک‌زندگی‌است.آنہادرمتن‌موسیق ی‌ورفتارخودبھ‌ظاهرباهیچ‌فرهنگ‌ ودینی‌مخالفت‌ندارند. روش‌تأثیرگذارےاین‌جریان، توسعه فرهنگ‌سکولآراست،کھ‌درآن‌نھ‌ احترآم‌بھ‌همہ‌ادیان‌بلکہ‌بی‌تفاوتی‌ بھ‌ادیان‌القامی‌شودوافرادراازهـویت‌ دینی‌وفرهنگی‌خوددورمی‌کند.
"کیپاپ"دراصل‌ینی‌چی؟ درپس‌ظاهرفریبنده‌وفانتزی‌گونه‌گروه «کیپاپ»، بخش‌هاورازهای‌سیاه‌ومروزی‌وجودداردکه‌یکی‌از خروجی‌های‌اون،شیوع‌نسبتابالای‌پدیده«خودکشی»دربین‌فعالان‌جوان‌صنعت‌پاپ‌کره‌ای‌است.
ترویج فرهنگ شیطانی! SATAN +توموزیکاشون‌می‌بینیم‌که‌علامت‌هایی‌روکه‌مخصوص‌شیطان‌پرستی‌هس‌بکارمی‌برن! مثه‌نشون‌دادن666بادست! قضیه‌این666چیه؟ بزاریدبراتون‌بگم؛ توی‌آیین‌مسیحیت‌ که‌خداپرست‌هستن‌معتقدن‌هر999سال‌منجی‌ظهورمیکنه! حالافراماسون‌هاکه‌عادت‌دارن‌اعدادمقدس‌خدا پرستان‌روبرعکس‌کنن‌واین‌یعنی‌ضداوناهستن(ضدخدا)عدد666براشون‌مقدس‌هست! کلاتوفیلم‌هاوسریالهای‌هالییودی‌هرجادیدی‌چیزی برعکس‌شده‌یاداره‌ازش‌خون‌میچکه‌یعنی‌برضد اون‌هست!!!
نقد مثبت ! میگن‌به‌افرادزیادی‌کمک‌کردن(بچهای‌محصل،سرطانی،بیمارو...)که‌خوبه! من‌منکرش‌نمیشم‌ولی‌دقت‌کنیدکه‌این‌کارایی‌که میکنن‌ازکی‌دستورمیگیرن؟ بله‌کمپانی! یه‌بزرگواری‌میگفت‌ایناهیچی‌ازخودشون‌ندارن‌وهرحرکتی‌که‌میکنن‌کمپانیشون‌گفته! خب‌یکم‌انصاف‌ُرعایت‌کن! چطورکمک‌به‌اینواون‌ازجیب‌خودشونه! اونوقت‌علامتهاوحمایت‌ازهمجــ....بازی‌کارودستورکمپانی! درهرصورت‌کسی‌که‌ازشیطان‌حمایت‌کرده‌وروحشوبه‌شیطان‌فروخته؛ قصدداره‌بابعضی‌ازکاراش‌طرفداروشون‌روگول‌بزنن! حواست‌باشه‌شمرهم‌نمازمیخوندولی‌شدقاتل‌امام‌حسین! پس‌کمک‌کردن‌به‌چنتاگروه‌و...اینادلیل‌نمیشه‌که‌ایناانسانیت‌دارنوآدمای‌خوبی‌هستن! بی‌تی‌اس‌یه‌ظاهرداره‌که‌آرمیادارن‌می‌بینن،،،، یه‌باطن‌که‌مامی‌بینیم‌والبته‌افرادبی‌تعصب! پس‌لطفاگول‌ظاهرزیبایBTSرونخورید... هیچ‌زیبایی‌بی‌علت‌نیست! ایناروشیطان‌برامون‌رنگ‌ولعاب‌داده‌که‌ماخوشمون بیاد!
هرچند این مطالب به قول بعضیا غلط باشه پس چرا تو این فیلما توی معبد.... فلان هستند؟؟؟ چرا خون میخورن..؟ چرا علامت های "رانده شده" ای نشون میدن؟! یکی جواب بده؟ مجبورن؟؟ پس حق اطاعت از این گروه رو نداری!! چرا؟ چون خدا تو قرآنش یهودی و کسانی که که از سرپرست های باطل و کسانی که آشکارا گناه میکردن اطاعت میکردن به عنوان طاغوت این سرپرست هارو نام برده و کارشون رو به شدت نهی کرده و حتی از رفاقت با آدم هایی که آشکارا گناه میکنن و یا شاید حتی نمازم نمیخونن مارو نهی کرده آیا بی تی اس فساد رو ترویج نمیده؟ فساد رقص و.... !!! اصلا همجنس گرایی بسیار در قرآن نهی شده؛!! قوم لوط زمانی که می‌خوان به دو یا ‌‌.. چند تا از مهمانان لوط تجاوز کنند لوط میگه خجالت بکشید!! چرا همجنس گرایی میکنید؟ دخترانم رو به عقدتون در میارم ولی این کارو نکنید!! حتی بخاطر این کار خدا با گرز های آتشین ملائکه رو می‌فرسته برای عذابشون!! خدا حتی عذابشون کرده!! و در قرآن اومده! حرف من نیست که... سکوت خطر ناک ترین گناه زبانه!! شما وقتی از کنار یک گناهکار به راحتی رد میشی و لایکش می‌کنی یعنی داری تاییدش می‌کنی!! یعنی داری تمام گناه هاشو تایید می‌کنی!! و این به حساب توام نوشته میشه!! و به قول خدا که در قرآنش گفته در رفاقت با این افراد فقط برای جهنمت هیزم جمع می‌کنی... البته من منظورم رو از اون ایه گفتم!؛ چون دقیقا یادم نیست که گفته باشه هیزم جمع میشه ولی چنین منظوری رو داشته!! نگید دروغ میگه!!..
ببخشید سرِتون رو درد آوردم... ممنونم که وقت گذاشتیدُ خوندید؛ نظری،انتقادی،پیشنهادی...در خدمتم بنده🙂 https://daigo.ir/secret/4472635218
«یـٰا مَن لـٰا یُرجَۍ اِلـٰا هُـو . . :» ای آن ک جز او امیدی نیست...🕊💜🌙!
هدایت شده از م࣫͝جموعہِ ادیت هَستـۍ𓏲࣪ ִֶָ🌤
🌱🙂 💭 کپی؟ فقط در ادیت هاتون وگرنه در کانال بزاری حرام (کاربردی) ━━━━━━ · 𖧷 · ━━━━━━      -@Hasti_0315👀 !!      " 𝙚𝙙𝙞𝙩𝙤𝙧 𝙝𝙖𝙨𝙩𝙞 " 𝐞𝐝𝐢𝐭 𝐡𝐚𝐬𝐭𝐢 | ادیـ‌ت‌ِهـسـتـی در کانال نزار ، فقط استفاده شخصی ✓ ━━━━━━ · 𖧷 · ━━━━━━
صدای حسین‌آقا از مسجد سر کوچمون میاد.
بُکاءالحسِیـن .
#ابزار🌱🙂 #فاطمیه 💭 کپی؟ فقط در ادیت هاتون وگرنه در کانال بزاری حرام (کاربردی) ━━━━━━ · 𖧷 · ━━━━━━  
آقااااا سیدددد خوبه روی نقطهٔ اسم زهرا نوشته ریحنة النبی😂 چرا میگی حرومه بزاریم کانااال😔😂💔
https://eitaa.com/bidel213/2337 هعععییی🚶🏻‍♂اگه میومدن من الان نشسته بودم خونه شبکه پویا نگاه میکردم؟ 🙂💔 نه مداحیشونو پخش کردن