اَزقَشَنگیهـٰایِحَرفزَدَن
بـٰااِمـٰامزَمـٰاناینِہکِہ . .
لازِمنیستمَنظورِترو
بَراشتوضیحبِدی!(:❤️🩹"
اَلسَّلامُعَلَیْکَیٰااَبٰاصٰالِحالمَهدی‹عج›✨🕊
آرمانازغیبتکردنودروغگفتنبسیار
متنفربود.اگرجایی،غیبتمیکردند
اولازعواقبآنمفصلتوضیحمیداد ..
اواشارهمیکردکهغیبتچقدرگناه
بزرگینزدخدامحسوبوبهچهاندازه
غیرقابلبخششاست!
اومیگفت:هرچیزیکهبرایخودت
نمیپسندیبرایدیگرانهمنپسند ..
اگرادامهمیدادند،آرمانآنجمعراترک
میکرد.. 🖐🏻🚶🏽♂'!
-مادرشهید
#تلنگر
.
آیتالله مجتهدۍ تهرانـے میگفت :
یه شب توی نجف پشت سرِ آیتالله
مدنی نماز خوندم، بعد از رفتن مردم
و خلوت شدن مسجد یهو دیدم آیت
الله مدنی شروع کرد به گریه کردن.
وقتی علت گریه رو ازشون پرسیدم
ایشون گفت : بعد از نماز یکی امام
زمان رو دیده و آقا بهش فرموده :
ببیناینشیعیان بعد از نماز بلافاصله
رفتند سراغِکارخود و هیچکدام برای
فرج دعا نکرد . من تا این رو شنیدم،
گریه کردم. آیتالله مجتهدی میگفت
بعدها فهمیدم #امام_زمان عجلالله
به خود آیتالله مدنی این گلایه رو
فرموده بودند ..!🥀°.
#صاحبنا
اعضایِ جدید؛ خوش اومدین🙂بمونید برامون
اعضای قدیمی؛ نوکر یـَک یَـکِتان هَسِّم🌚