بُکاءالحسِیـن .
میگفت بین این همه سوء تفاهم های عاطفی ، دوست داشتنِ امام حسین ؛ حقیقی ترین محبتیه که هممون تجربه می
میونِ اینهمه تفاوت امروز؛
نقطهٔ اشتراکمون حُـسِیْنِ...✨
هدایت شده از عِشقِ اَلَسْت☫`
مَنْ عَمِلَ صالِحاً مِنْ ذَكَرٍ أَوْ أُنْثى وَ هُوَ مُؤْمِنٌ فَلَنُحْيِيَنَّهُ حَياةً طَيِّبَةً وَ لَنَجْزِيَنَّهُمْ أَجْرَهُمْ بِأَحْسَنِ ما كانُوا يَعْمَلُونَ
بُکاءالحسِیـن .
﷽
↻آنچہامروز گذشت . .
لفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ
هدایت شده از ″ذِڪْࢪِحَـضْـࢪَتِاَࢪْبــٰابْ″
قولمید؎!
اگہخوند؎!
تویکۍازگروههایــاڪانالاکہ!
هستۍڪپۍکنی!
اللهـــــــــم!(:
عجــــــل!(:
لولیـڪ!(:
الفـرج!(:
اگہپا؎قولتهستۍ
کپیڪنتاهمہبرا؎ظهور
حضرتمهد؎‹عج›دعاڪنن!
#آقاۍقـٰائم²⁷⁸🤍"؛)
#نَشۅۍتَنهـٰآآقایمـٰا🤍"!
#انتشـٰاࢪ_تـٰاحدتوان؛🚶🏿♂️
مۍگفت..
خدایامننمیدونمچجوریـے
بابندههاتتامۍڪنـے ،
ولـےبہایننتیجہرسیدم
ڪہهرڪسـےروبیشتردوسدارۍ
بیشتربہامامحسین(؏)
مبتلاشمۍڪنـے(:🫀>>>
اصلا متفاوته!
جنس غمش...
عشقش...
فراقش...
رفاقتش...
حرمش اییییی حرمش...🥺❤️
به ابی انت و امی یا اباعبدالله