eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دعا کن عزیزِ دلم تا که بارون، بباره🥺 عمو رفته از علقمه، واسهٔ تو آب بیاره...
هماناسلام‌ازدورونزدیک‌به‌حسین‌بن‌علی‌می‌رسد...
محمدحسین پویانفرآه ریان.mp3
زمان: حجم: 11.1M
آه، رَیّان، جد ما به خاک و خون غلطان... آه، رَیّان... بگو برگه برگه شد «قرآن» . . .
بُکاءالحسِیـن .
↻آنچه امروز گذشت . . لف‌نده‌‌رفیق‌بمونی‌قشنگتره! وضـویـٰادِتون‌نَـرهـ •• شَبِـتون‌منـوَربه‌نـورخُـدا••¡ッ اِلتمـٰاس‌دُعـٰا!•• یـٰاعَـلی‌مَـدد..••!ッ
ریان بن شبیب به نقل از امام هشتم در وصف واقعه عاشورا نوشته است: ای پسر شبیب! خبر داد مرا پدرم از پدرش، از جدش که چون جدم حسین (علیه السلام) را شهید کردند از آسمان خون و خاک سرخ بارید. ای پسر شبیب! اگر گریه می‌کنی بر حسین (علیه السلام) گریه کن که تا آب دیده بر روی صورت تو جاری شود خدای متعال تمام گناهان صغیره و کبیره تو را می‌آمرزد. خواه اندک باشد یا بسیار. ای پسر شبیب! اگر می‌خواهی خدا را ملاقات کنی در حالی که هیچ گناهی برای تو نباشد پس امام حسین (علیه السلام) را زیارت کن. ای پسر شبیب! اگر می‌خواهی در غرفه عالیه بهشت ساکن شوی، با رسول خدا و ائمه طاهرین (علیه السلام) باشی، پس قاتلان حسین (علیه السلام) را لعنت کن. ای پسر شبیب! اگر می‌خواهی مثل ثواب شهدای کربلا را داشته باشی، هر گاه که مصیبت آن حضرت را یاد می‌کنی بگو «یا لیتنی کنت معکم فافوز فوزا عظیما» یعنی ای کاش من با شما می‌بودم و به فوز عظیم نائل می‌شدم.
بُکاءالحسِیـن .
↻آنچه امروز گذشت . . لف‌نده‌‌رفیق‌بمونی‌قشنگتره! وضـویـٰادِتون‌نَـرهـ •• شَبِـتون‌منـوَربه‌نـورخُـدا••¡ッ اِلتمـٰاس‌دُعـٰا!•• یـٰاعَـلی‌مَـدد..••!ッ