- اسم پسرتو چی میذاری؟
+ علی.
- پسر بعدیت؟
+ امیرعلی.
- بعدیش؟
+ محمدعلی.
- چهارمیش چی؟
+ علی اصغر.
- ای بابا، بعدش؟
+ علی اکبر.
- یه چیز بذار توش علی نباشه.
+ حیدر ♥️'!:))
-کارتکهبهمشکلبرمیخوره
بهاحدیمشکلترونگو
برودرخونهخانومرقیه«س»
بشیندردودلکن❤️🩹
دوخطروضهبخونبراش
یجوریمشکلتحلمیشه؛
کهخودتمباورنمیکنی(:
هدایت شده از هادی|Hadii
سلام 👋🏻
من هادی هستم...
اینجا میخوام نمونه کارامو به نمایش بزارم
و همینطور میخوام مشتری جذب کنم😉
تایپوگرافی،لوگو،پوستر،تدوین و...
هر چی خواستید،به ما یه سری بزنید!😎
اینم آیدمه: @Hadii_artist
🔘هادی|Hadii
@Hadii_art