آقابگوکہ؛آمدنتنزدیکاست..
آقاجاندیگرازانتظارنگو؛ازوصالبگو
ازپایانجمعہهایبیتوبگو:)!🌱.
#صاحبنا
میگفت:
وقتیغمافتادتویدلت
توهمتلافیکن!
بیوفت توبغل خدا
هیچجاییامنتراز
بغلِخدانیست..❤️🩹
#معبودم
اینایی که پستا رو میخونن ولی نظری نمیدن
همونایین که خرما میخورن فاتحه نمیخونن.
بترسید از روز قیامت
سه اسم باعث بکاء [گریه] میشود:
اول نام حسین -صلوات اللّه علیه-
دوم نام زینب -صلوات الله علیها-
سوم نام کربلا -أرض الله العالیة-
منبع؛ مقتل خطی وسیلة النجاة، بسطامی، ص۲۳
بُکاءالحسِیـن .
تیپیکال خانواده وقتی بهشون میگی سر راه یه خوراکی بخرین:
این حق ترین عکس عمرم بود.
بابام همیشه ساق طلایی میگیره و مامانم بیسکوییت شور و مادربزرگم مینو موزی که حافا قشنگ میدونه من چی میگم. درحالی که من توی رگهام بجای خون شیرکاکائو جریان داره🚶🏻♂. . .