میگفت بچه که بودم
یکی از سوالای امتحان جغرافی این بود
اسم قمر زمین چیست ؟
منم نوشتم ...
قمر بنیهاشم ، عباس علیهمالسلام
معلم که برگه رو بهم تحویل داد
پایینش نوشته بود ..
به احترام قمر بنی هاشم ، عباس
بیست . .
چند ماه بعد اون معلم تو یه تصادف
از دنیا رفت .
خوابشو دیدم ؛ بهش گفتم آقا چه خبر ؟!
دلمون براتون تنگ شده!
گفت اینجا وقتی کارناممو بهم دادن ..
پایینش نوشته بود
به احترام قمر بنیهاشم، عباس بیست..
🥺😭💔
در جمع فرزندانش میفرمود:
حسن و حسین چشمان من هستند، و محمدحنیفه بازوی من است؛
اما تو عباس؛))
عباس را به سمت چپ سینهاش فشار داد؛
به طوری که عباس صدای قلب پدر را شنید،
و چشمانش را بست>>
محمدحنیفه آرام خندید، و نزدیک گوش حسین گفت:
معلوم شد عباس قلب پدرت است❤️🩹🙂:)))
+عباسم ! ستوناستوارهستیام !
-شرمسارمازاینحالوروزمولایم !
کمتریناقتضایادبایستادنتمامقدپیشپای
شماست .
+اینپیکربهخوننشستهاتاستادایستادگیاست وهمهمردانعالمرامعلممردانگی ..!
-جانمفدایچشمهایتانچراگریهمیکنید ؟!
+چهآوردهاندبرسرتنهاذخیرهاخوتم !
عباسمن ! دستهایتکو ؟!
-بهشوقدیدارشمادستوپاگمکردهام .
+سرت ؟! چهبهروزسرتآمدهعباس ؟
-سرراچهمنزلتپیشپایعشقشما ؟!
+بگذاراینتیغهاوتیرهاراازتنوبدنتبیرون بکشم.
-اینهانشانههایعشقشماستبرپیکرمن ؛
عمریچشمانتظاردریافتایننشانههابودهام .
+چشمانت ! چهکردهاندباچشمهایتواینبیچشم وروترینخلقعالم ؟!
-دستاگرمیداشتمایندوچشمرازیرپایتانفرش میکردم .
+بهجایایندودستدوبالدربهشتخواهییافت
بهشتزیربالهایتوخوادبود.
-آندوبالراهمپیشپایشماپهنخواهمکرد . بهشتمنچشمهایشماست ...
-راستیچهبزرگیشماایحضرتحسین !
کهسراغیازمشکوآبنمیگیری💔!..
+درمقابلدریایوجودتوآبچهمحلیازاعرابدارد ؟
حیاتهمهآباستوتوحیاتبخشآبیعباسمن !