eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
هرچندعیان‌است‌ولۍوقت بیان‌است... عشقِ‌تو گران‌قدرترین‌عشق‌جھان‌است...
و¹⁴⁰⁰سال است که اهل حرم، منتظر میر و علمدار است🙂🖤
دل‌خـون‌شدوازمعرکه‌‌دلدار‌نیامد "اۍ‌اهـل‌حـرم‌میـروعلمدارنیامد💔!"
واویلا از امروز👩🏻‍🦯💔
قلبم خورد شد👩🏻‍🦯💔
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
ای‌ماه‌ترین‌عموی‌دنیا؛ عباس
میگفت بچه که بودم یکی از سوالای امتحان جغرافی این بود اسم قمر زمین چیست ؟ منم نوشتم ... قمر بنی‌هاشم ، عباس علیهم‌السلام معلم که برگه رو بهم تحویل داد پایینش نوشته بود .. به احترام قمر بنی هاشم ، عباس بیست . . چند ماه بعد اون معلم تو یه تصادف از دنیا رفت . خوابشو دیدم ؛ بهش گفتم آقا چه خبر ؟! دلمون براتون تنگ شده! گفت اینجا وقتی کارناممو بهم دادن .. پایینش نوشته بود به احترام قمر‌ بنی‌هاشم، عباس بیست.. 🥺😭💔
در جمع فرزندانش میفرمود: حسن و حسین چشمان من هستند، و محمدحنیفه بازوی من است؛ اما تو عباس؛)) عباس را به سمت چپ سینه‌اش فشار داد؛ به طوری که عباس صدای قلب پدر را شنید، و چشمانش را بست>> محمدحنیفه آرام خندید، و نزدیک گوش حسین گفت: معلوم شد عباس قلب پدرت است❤️‍🩹🙂:)))
+عباسم ! ستون‌استوارهستی‌ام ! -شرمسارم‌ازاین‌حال‌وروزمولایم ! کمترین‌اقتضای‌ادب‌ایستادن‌تمام‌قدپیش‌پای‌ شماست . +این‌پیکربه‌خون‌نشسته‌ات‌استادایستادگی‌است وهمه‌مردان‌عالم‌رامعلم‌مردانگی ..! -جانم‌فدای‌چشمهایتان‌چرا‌گریه‌میکنید ؟! +چه‌آورده‌اندبرسرتنهاذخیره‌اخوتم ! عباس‌من ! دستهایت‌کو ؟! -به‌شوق‌دیدارشمادست‌وپاگم‌کرده‌ام . +سرت ؟! چه‌به‌روزسرت‌آمده‌عباس ؟ -سرراچه‌منزلت‌پیش‌پای‌عشق‌شما ؟! +بگذاراین‌تیغ‌هاوتیرهاراازتن‌وبدنت‌بیرون بکشم. -اینهانشانه‌های‌عشق‌شماست‌برپیکرمن ؛ عمری‌چشم‌انتظاردریافت‌این‌نشانه‌ها‌بوده‌ام . +چشمانت ! چه‌کرده‌اندباچشم‌های‌تواین‌بی‌‌چشم وروترین‌خلق‌عالم ؟! -دست‌اگرمی‌داشتم‌این‌دوچشم‌رازیرپایتان‌فرش میکردم . +به‌جای‌این‌دودست‌دوبال‌دربهشت‌خواهی‌یافت بهشت‌زیربالهای‌توخوادبود. -آن‌دوبال‌راهم‌پیش‌پای‌شماپهن‌خواهم‌کرد . بهشت‌من‌چشم‌های‌شماست ... -راستی‌چه‌بزرگی‌شماای‌حضرت‌حسین ! که‌سراغی‌ازمشک‌وآب‌نمیگیری💔!.. +درمقابل‌دریای‌وجودتوآب‌چه‌محلی‌از‌اعراب‌دارد ؟ حیات‌همه‌آب‌است‌وتوحیات‌بخش‌آبی‌عباس‌من !