گفت : باز هم شهید آوردن ؟
یک مشت استخوان !
شب خواب دید در یک باتلاق است !
دستی او را گرفت . .
پرسید : کی هستی ؟
گفت : من همان یک مشت استخوانم (:💔
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از اون فیلمایی که ؛
صدبار میشه دید :))))
اگر در معرض گناه قرار گرفتید
و خواستید دچار لغزش نشید
و از اون گناه فرار کنید،خودتون
رو با خوندن قرآن و نماز یا
مطالعه مشغول کنید تا حواستون
از اون محل و از اون گناه پرت بشه..!
•شهـید حمیدباکری•
بعضی وقتها که دل
دیگه کشش ِدنیا رو
نداره باید رفت پیش ِ
صاحبش !
سجاده . .
پل ارتباطی رو بنداز و
با دعایی تشرف پیدا کن
به درگاهشون ؛
بالاخره دله دیگه، نیاز
داره صاحابش دست
بکشه رو سرش بلکه
آروم بگیره .
بچههاانقدرخوبباشید
ڪهوقتیشیطوندیدتبگہ:
گمراھکردناین؛ازعهدھمنبرنمیاد!
قشنگترازاینمگہداریم؟(:
یکی از فواید مشهدی بودن علاوه بر همسایه بابا رضا بودن میدونی چیه؟
_همسایه بابا ابراهیمم هستی🥲♥️
وقتی وارد رواق منتهی به ضریح میشی و میبینی خادم و ارباب دارن با لبخند ازت استقبال میکنن . .
حس دو راهی بین الحرمین بهت دست میده . .
و همون فاصله کوتاه بین ضریح و مزار بابا ابراهیم
درست بین الحرمین ما کربلا
نرفته هاس . .🙂❤️🩹.
احساسِتعلقبهتوآرامشِروحاست-
الحقکهضریحِتوهمانکشتیِنوحاست.. !
بهغروبکربلاقسم
به ساعات دم اذون حرم قسم
بهخداخداقسم
تورودوستدارمحسین..!