آقاي #صدوبيستوهشتِقلبـم :) ؟
اربعینِ امسال دلم بدجور هوایِ کربلاتو کرده بود ولی اذنِ ورود بهم ندادی🚶🏻♂💔.
با خودم گفتم؛
اشکال نداره ..
ولی کاش شبِ ولادتش بین الحرمین باشم .
شبِ تولدته آقا؛
مبارک باشه : ) !
ولی من کُنجِ اتاق نشستم و از دردِ فراقت دارم جون میدم🙂💔..
فكري به حال ِ منه بيچاره بكن قربونت برم ..
#ميلـادِنور
تولدت مبارك دليل زندگيم..
تولدت مبارك پناه ِ قلب ِ آشفتهم..🙂🫂♥️