میگفت
زندگیکردنت،
طوریهستڪهاگهگفتن:
الهیخدایکیمثلخودتروبهتبده؛
راحتبتونیبگیآمین؟!(:🤲🏼❤️🩹
میدونیبایِهگُناهِهکوچیک
چیمیشِه...؟؟
باعِثمیشِهاونیکِهمُنتَظِرِشی
دیرتَرظُهورکنه...💔
داش ابرام میگفتن:[ با امام حسین'ع که
رفیق بشی، خود به خود آدم میشی. ]
با ارباب رفیق شو، به حضرت عباس همه
چی درست میشه.
دعوا شده بود ، آقا امیرالمومنین(ع) رسید و گفت : آقای ِ قصاب بزار بره ..!
قصاب گفت: به تو ربطی نداره و دستش رو بالا گرفت و محکم زد تو صورت آقا امیرالمومنین(ع)..
آقا سرش رو پایین انداخت و رفت ..
مردم ریختند و گفتند :فهمیدی کیو زدی ..؟
گفت نه فضولی میکرد و زدم ..
گفتن: زدی تو گوشِ حضرت علی خلیفه مسلمین ..
قصاب ساتور را بر داشت و دستش رو قطع کرد ..
گفت: دستی که بخوره توی صورت حضرت علی مالِ من نیست ..
حالا اینو گفتم تا بگم من وشما هم به با هر یک گناهمون یه سیلی به صورت امام زمان مون میزنیم ..
#بِخودتبیامؤمن
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوست داشتن تو
آخرین داشتهی من است..♥️
-حسینجانم-