نوشته بود :
رفیق اونی هست که به رشد ،
دینت کمک کنه ،نه اینکه
تو رو نسبت به دینت بیتفاوت کنه : )
- شهیدعلیوردی
انسان باید برای ادامهی
حیات خودش امید
داشته باشه ؛
بدونِ امید زندگی
ممکن نیست.
[ امید ، اصلا یک کلمهی
چهار حرفی نیست ؛
امید اصلِ خلقت
من و شماست !
حس خاص نیست ،
فکر و اندیشه نیست
امید روح عالم و آدم است ؛
جلوهای از روحالله است !
همان که کافر ندارد و
من و شما داریم !
- گوشهای از کتابِ امامِ من . ]
خواستم بگم ، امیدِ دل ؛
نورِ زندگی ، پناهِ قلبِ
و دلیل ِ تمامِ خوشحالی
و حیاتِ من شمایی
یابنالحسن :)
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- فیلم ِهوش ِمصنوعی از لحظهی ِظهور 🌱 ! ..
میفرمایندکھ:
قرآنمتنشبھگونہاےاسٺکہ
یڪفرصتےبھماداده،ڪہبھمانگاهمیده!
قرآنمتنشجوریهکہ
نگاهٺروتنظیممیڪنـہ! 🍃♥
#استاد_پناهیان
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-
بیاید زمینه سازی کنیم برای ظهورش !
امروزه آفتها ایمان من و شما را لکه دار کرده است ..
کشتی نجات عالم مهدی است 🌱 ..
کاش امام زمان(عج) با خودکار قرمز ،
دور اسممون خط بکشن و بگن :
اینو نگه دارید ؛ این به درد میخوره !
این شیعهی ما ، مخلص و متخصصه
این خون دل خورده تا به ما برسه . .
واسش مُهر عاقبتبخیری بزنید💙:)