eitaa logo
بُکاءالحسِیـن .
1.9هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3هزار ویدیو
18 فایل
[ بِسـمِ‌اللّٰه ؛ ] بُکـاء به‌معناي‌ گريهٔ‌ پُر ثواب ، مانند ِ أشك‌ بر سیدالشهداء . من‌ميگم ، الٰهي‌ تموم‌ گریه‌ هامون‌ بُکـاء باشه * - وقف ِ پيشگاه حضرت صاحب ' عج .
مشاهده در ایتا
دانلود
آقای جاودان : چه کنیم که بتوانیم از پس خودمان بربیاییم و زورمان برسد تا گناه نکنیم ؟ قدم اول این است که بفهمیم خودمان نمی‌توانیم و خدا باید کمک کند ! این فهم خیلی اساسی است ما باید همیشه از خدا التماس کنیم ...
با عرض سلام متاسفانه صفحه رسمی حضرت آقا در ایرانی ترین سکوی مجازی، از صفحه بعضی سلبریتیهای مجازی، دنبال کننده کمتری دارد. نشر معروف کنید و این صفحه را به همه معرفی نمایید و برای حضرت آقا ولو سیاهی لشکر هم که شده، یارگیری کنید. در فصولی که به راحتی به رهبری تهمت می‌زنند، اهانت می‌کنند و وقیحانه حرمت نائب الحجه را میشکنند، ما مرده باشیم که بگذاریم اهانت کننده ها نفس راحتی بکشند. یک یا علی بگیم و این صفحه را تا آخرین توان تکثیر و تبلیغ کنیم تا ان شاء الله عدد دنبال کننده های این کانال بتوانیم به یک میلیون برسانیم. ولله، اعتقادا عرض میکنیم همین نشر معروف از مصادیق است. از قافله خیر عقب نمانید. https://eitaa.com/khamenei_ir
وصفت‌چه‌نویسم .. که‌ملامت‌نکندعشق .. حسین‌توخیال‌است ؛ که‌تصویرندارد((:❤️
از‌عـلامہ‌حسن‌زاده‌پرسیدند : شنیدیم‌اگر‌انسان‌در‌نماز‌متوجـہ‌شود کسۍ‌در‌حال‌دزدیدنِ‌کفشِ‌اوست می تواند نمازش را بشکند و‌کفشش‌ را‌پس‌بگیـرد‌؛درست‌است ؟ علامہ‌فرمودند‌ : بله بله نمازۍ‌کہ‌در‌ان‌حواست‌بہ‌کفش‌باشد اصلا‌باید‌شکست !!
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلی دوست دارم ؛ آقای عشق ♥️ :)))))
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«دنیا بر‌ ما سخت گرفت و ما همه‌ی دلخوشیمان دیدن توست.. ♥️»
مـــــآمُرده‌ایـــــم‌ْبےتُو و بےڪَربـــــلآ؎تُو . . فِڪــر؎بِه‌حـــــآل‌مَردمـ أهل‌قُبـــــورڪُن !:)
مجنونمو خوب میدونۍ؛ لیلۍ پرستم بین تموم دلبرا ؛ پاۍ تو هستم:)🥲🫀🤍
لَّيْسَ عَلَيْكَ هُدَاهُمْ وَلَـٰكِنَّ اللَّهَ يَهْدِي مَن يَشَاءُ ۗ هدایت آنها (به‌طور اجبار،) بر تو نیست؛ ولی خداوند، هر که را بخواهد (و شایسته بداند)، هدایت می‌کند. [- بقرة - ²⁷²]
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نه اینکه حرفی نباشد ، زیاد هم هست اما ؛ عاشق ها می‌دانند . . دلتنگی به استخوان‌ که برسد میشود سکوت(: 💔!..
همیشہ‌میگفت‌ڪھ: زیباترین‌شھادت‌رامیخواهم یڪ‌بارپرسیدم: شھادت‌خودش‌زیباست؛ زیباترین‌شھادت‌چگونہ‌است؟! درجواب‌گفت: زیباترین‌شھادت‌این‌است‌ڪھ جنـازھ‌اےهم‌ازانسـان‌باقۍنمـاند✋🏼💔