_میگفت:
ایکاشخونههامون،
یهخروجاضطراریداشت،
کهدَرشبازمیشدبهبینالحرمین..:)💔#صدوبیستوهشتِقلبـم
#حق
- نه بابا من حواسم هست ؛
+ ولی شیطون خيلي از
بچه مذهبي ها
رو با همین یه جمله
کشیده تو خاکي .
آقایِ امامحسین...
کاشبراۍمنِخستہۍ
غریبآغوشواکنۍوبگۍ:
نبینمتکہغریبۍبیادرآغوشم:)
#صلیاللهعلیكیااباعبدالله♥️