پـُشت رودخـانهٔ ؛
چـِه کـُنم چه کـنمِ زِنـدگی کـه گـیر مـیکُنیـد
فَـقط امام زَمـان، عُـبورتون میـده .
_حـٰاجحُـسِینیِـکتا🪴"
به قول آیـت الله مـــجتهدی ؛
گاهی وقتها هم بایدبرگردیم
بهخودمونبگیم :
بجــا نمیارم..
شما کی هستی؟!
" بنَفْسي أَنْتَ مِنْ نازِح ما نَزَحَ عَنّا "
جانم به فدای آن غايبی که از ما
دور است ولی جدا نيست . . . !
بابامهد؎ِقلبم
از [علی] دم میزنم تا زندهام ، سرّ و علن!
گر گنه کارم ولی ، پنهان و پیدایم #علی ست .
گفته شده : حتی اگه به توبه فکر کنین هم توبه حساب میشه..!
بعد تو بازم روت نمیشه برگردی پیشش؟🚶🏻♀️.
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_جوری ک خدا هوای بنده هاشو داره❤️🔥:))
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم با خودشون مار ومور عقرب میارن!
هواسمون باشه با خودمون نبریم تو قبر❤️🩹🫴🏻(: