بُکاءالحسِیـن .
آتش بس شد؟ فدای سرتون، تشریف بیارید خونه ی ما هر روز جنگه.
شما گریه میکنین نازتونو میکشن ؟!
من گریه میکنم یه ساعت حرف میشنوم ، و تا یه ساعت دیگه جنگ و دعواس سر ِ گریه کردن من ؛
ما مثل ِ هم نیستیم :)
هدایت شده از 'شمـسالشُمـوس'
محمدحسین پویانفرشکایتامو ببرم کجا؟.mp3
زمان:
حجم:
19.4M
صرفــاًبابتِامشبِغمبــار .. 🖤🔗
دهشبِاولمحرمبهاسمکیه؟👨🏻🦯💔
-شباول:مسلمبنعقیل
-شبدوم:ورودکروانامامحسینبهکربلا
-شبسوم:خانومسهساله'رقيهخاتون':)
-شبچهارم:حضرتحرّیزیدریاحی
-شبپنجم:یاراناماموعبدللهبنالحسن
-شبششم:حضرتقاسم"فرزندامامحسنمجتبی"
-شبهفتم:علیاصغر💔
-شبهشتم:علیاکبر🥲
شبنهم:تاسوعا'حضرتعباس'
شبدهم:عاشورا'امامحسین'
بُکاءالحسِیـن .
دهشبِاولمحرمبهاسمکیه؟👨🏻🦯💔 -شباول:مسلمبنعقیل -شبدوم:ورودکروانامامحسینبهکربلا -شبسوم:خ
کوچیکترکهبودم؛
فکرمیکردمهرشبینفربهشهادترسیده
اماازوقتیفهمیدمهمهروامامحسینتوی
یروزازدستدادهبهمعنایواقعیکلمهدردمیکشم:)
بُکاءالحسِیـن .
کوچیکترکهبودم؛ فکرمیکردمهرشبینفربهشهادترسیده اماازوقتیفهمیدمهمهروامامحسینتوی یروزازد
ولیامان،امانازدلزینبومهدیزهرا:)💔