آنـان که خـاك را بهنظر کیمیـا کنند ،
حتمـاً کنیز و پیرغلامـان ِ « زینب'س » اند .. !
هدایت شده از سَماویَّه:)
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
السَّلامُ عَلیكِ یٰا بنتِ علیًّ المُرتضی :)
حضـرت ِصاحب'عـج فرمودن ؛
براي تعجیـل در «فــرج» خدا را قسـمدهید ،
به حق ِ عمـهام زینــب : ) ..
جا داره روز ِ پرستـار رو به اَباعبداللّٰه ،
پرستار ِ هميشگي ِ روحم تبريك بگم ..