میگفت:
اگرجاییگیرکردی
گرهکوربهزندگیتافتاد
یهتسبیحبرداروبگو:
الهیبهرقیه... 🥀
میگه که ؛
زجر اگه دختر داشت
با تو اینجوری رفتار نمیکرد
زجر اگه دختر داشت
تو رو این همه گرفتار نمیکرد
زجر اگه دختر داشت
تو رو با سیلی بیدار نمیکرد . . .
وسط هیئت میزد به سینشو بلند بلند میگفت :
افتخاریست مرا نوکرتان میخوانند ؛
رقیهای بودن ِ من را همگان میدانند : )) .
عَمِہبـٰابـٰاآمَدِهبَرخیزتـٰاکـٰاریکُنیم . .
بـٰالِبـٰاسِپـٰارِهبـٰایَدمیهمـٰانداریکُنیم!💔'
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بابایی....
خیال کردی قهرم حالا اومدی آشتی😭
#رقیه_س