اگه میشه نظرتونو راجب من تو ناشناس بگید کلا راجب همه چی من بیوم پستام و...
هر چیزی که فکرشو میکنید
بُکاءالحسِیـن .
خدا نکنه عزیزم از این حرفا نزن دیگه...🥺🥺💔
بخدا حالم بده بخدا خسته شدم چرا حال بد تموم نمیشه چرا 😩😭
بُکاءالحسِیـن .
بخدا حالم بده بخدا خسته شدم چرا حال بد تموم نمیشه چرا 😩😭
خوب منم عین تو ام گفتم که🥺🫂❤️🔥
از معایب بی احساس بودن همین بس که دلت میخواد گریه کنی ولی بنظرت کار چندشیه،حتی قدرت تکلم نداری بگی چته،،،، برا همین انقد میریزی تو خودت تا بمیری👩🏻🦯💔
بُکاءالحسِیـن .
احساس میکنم امشب شب اخر زندگیمه
نگو عزیزم بابا علی فرمودن نباید اینو بگیم🥺
انشاءالله سایه ات رو سرمون هس تا سالیان سال🥲👩🏻🦯