حالا شما ام دیگه میدونید اسم من چیه و از تو بیو یا آیدیم اسممو فهمیدید ولی باید بهتون بگم اسم من نه تو آیدیمه نه تو بیوم😊😊
بُکاءالحسِیـن .
میتونم بپرسم چرا انقدر دغدغه دارید از ما اطلاعات بگیرید؟
لطفا تو ناشناس بگید
بُکاءالحسِیـن .
من که گفتم اسمم روی یکی از انگشترا حاجیه
اسم منم اتفاقا رو یکی از انگشترای حاجیه🥺😁
بُکاءالحسِیـن .
.....
👍 درسته راجب کانال تاکید میکنم راجب کانال هر مطلبی که بخواید بدونید بهتون میگیم