بُکاءالحسِیـن .
۱دختر بابا ابراهیم عشق ماست❤️😘 ۲ما همه تو مقطع راهنمایی هستیم ۳چشم حتما
ببخشید من همین الان اینو دیدم🥺👩🏻🦯
۱_ممنونم خیلی لطف دارین🥲🫀
ما هم ممبرای خیلی خوبی داریم🥺🤍
خدا حفظتون کنه اجرتون با ابی عبدالله🥲🌹
خوبی از خودتونه🌚🌿
هناسِ عزیزممم: قربونت برم خوشگلم عشق منی🥲🫂
از یاران بابا مهدی باشی انشاءالله عزیزمم✨🫀
بُکاءالحسِیـن .
1:بله بله ما ام خیلی دوسش داریم
فدات بشم عزیزم منم از صمیم قلب عاشقتم🫂🥺
بُکاءالحسِیـن .
﷽
↻آنچہامروز گذشت . .
لفندهرفیقبمونۍقشنگتره!
وضـویـٰادِتوننَـرھ••
شَبِـتونمنـوَربھنـورخُـدا••¡ッ
اِلتمـٰاسدُعـٰا!••
یـٰاعَـلۍمَـدد..••!ッ